Een op maat gemaakt dienblad laten maken. Ziet er perfect uit en mooie grey wash. Goed op de hoogte gehouden tijdens de produktie ervan.

Marike

Ik ben superblij met mijn op maat gemaakte dienblad! Ziet er strak uit.
Kwam zeer goed verpakt binnen 2 weken aan.

Houten wasrekken, ze zijn erg mooi voldoen aan de verwachtingen contact verliep prima, verpakking kan beter om het behoorlijk prijzige artikel te beschermen tegen krassen en beschadigingen

Steffie Heijnen

Ik heb een fietsenrek gekocht. Wat er prachtig uitziet en heel mooi staat bij mijn praktijk. Ik ben er superblij mee. De klanten maken graag gebruik van het fietsenrek. De levering was supersnel en...

Theo

Dienblad op maat voor hocker

Sharon

Voor een hocker in mijn woonkamer zocht ik een dienblad van 90 bij 60 cm.
Via marktplaatst kwam ik bij Hornehome en heb ik er 1 besteld in de maat en kleur waar ik naar op zoek was.
Ik...

Viktoria Keklyak

Mooie witte ladder kast gekocht voor mijn dochter. Ze is heel blij mee! Een heel goede kwaliteit.

Robbie Tobbie

Na ruim een week hadden we het dienblad al binnen. Ziet er er perfect uit. Knap stukje vakwerk en zo'n dienblad zul je niet snel in een winkel vinden. Het dienblad was zeer zorgvuldig verpakt. Ook...

Een tijdschriftenrek besteld. Zeker aan te raden, zo mooi zie je niet in de winkel. Ik ben er heel blij mee!

MissB

Grutterbak op maat besteld in mat zwart. We zijn er helemaal blij mee! Levering was sneller dan verwacht en de gruttersbak was goed verpakt. Top!