Reus

Ik heb het linnenrek gekocht; dit zou goed in de verf staan zodat het jaren meekon; dat blijkt niet waar. Schroeven zijn op sommige punten te ver ingedraaid waardoor de verf daar al "gebroken" is.... Ik heb het linnenrek gekocht; dit zou goed in de verf staan zodat het jaren meekon; dat blijkt niet waar. Schroeven zijn op sommige punten te ver ingedraaid waardoor de verf daar al "gebroken" is. De gebruikte verf is niet UV bestendig; dat vind ik nu echt jammer; gevolg is dat de verf toch nog een jaar al scheuren en barsten gaat vertonen. Uiteindelijk heb ik het rek zelf opnieuw geverfd met goede buitenverf. Liever had ik een paar euro extra betaald om mij dit werk te besparen........

Reactie Hornehome:

Wij vinden het heel vervelend dat uw verf beschadigd was waardoor u dit zelf heeft moeten herstellen. Wanneer u destijds contact had opgenomen hadden wij het graag voor u opgelost. Wij hopen dat het... Wij vinden het heel vervelend dat uw verf beschadigd was waardoor u dit zelf heeft moeten herstellen. Wanneer u destijds contact had opgenomen hadden wij het graag voor u opgelost. Wij hopen dat het linnenrek verder wel aan uw wensen voldoet en helpen u graag verder wanneer dit niet zo is.

Mel

Snel een keurig verpakt. Nauwkeurig product. Geen gesoebat. Perfecte service

Marijke Klokke

Dienblad precies op eigen opgegeven maat. Erg mooi. Voldoet helemaal aan de verwachtingen en was perfect verpakt. Vlot contact met Hornehome.

Petra

Heel erg goed! Mooie en duidelijke website. Vriendelijke behandeling aan de telefoon. Heel mooi dienblad op maat gemaakt.

Christine Doornheim

Droogrekje om voor de houtkachel te zetten. Heel prettig contact van te voren. Goed verpakt product. Voldoet volledig aan de verwachting!! Prima service!

Janny

Een prachtig droog rek voor bij de kachel. Hij werd snel geleverd.

Riken

Prachtig blad en super snelle levering!

Miranda Schippers

Perfect

John Hillegom

Zeer mooi dienblad, geen beschadigingen en perfect gelakt. Prima verpakt, echte vakkundige kwaliteit. Voor iets meer dan de concurrent maar meer dan zijn geld waard, erg blij mee.

Caldenhiven

Mooi en zeergoed verpakt voor verzending. Geen beschadiging.