B. de Wild

Snelle service maar vervoer via postNL is echt slecht

Hans

Na meer dan 10 dagen wachten zelf gebeld ivm levering; medewerkster bood excuus aan (geen voorraad meer bij leverancier) en bood snelle wijziging bestelling aan; het was vervolgens in enkele dagen... Na meer dan 10 dagen wachten zelf gebeld ivm levering; medewerkster bood excuus aan (geen voorraad meer bij leverancier) en bood snelle wijziging bestelling aan; het was vervolgens in enkele dagen geregeld.

Tom V.

Ik kreeg het originele bandje thuis exact zoals ik wenste, zeer snel geleverd en goed verpakt.

Cor

Prima horlogebandje. Ik kon het alleen niet zelf monteren.

Bob

Helaas past de band niet, heb uiteindelijk toch een originele besteld!
Levering en afhandeling was okay.

J v. Doggenaar

Snel en goed

Jennifer

Snelle levering horlogeband voor Icewatch makkelijk te vinden door serienummer achterop de kast. Helemaal tevreden.

Bert Brands

Heel slecht. geen uitlevering en geen communicatie over mijn levering. Tevens geen reactie op de mails die ik heb gestuurd.

Reactie Horlogeband.com:

Bedankt voor je review. Ik ben voor je gaan kijken naar je bestelling en heb je de informatie op de mail gezet. Voor verdere vragen mag je altijd contact met ons opnemen. Groetjes - Team... Bedankt voor je review. Ik ben voor je gaan kijken naar je bestelling en heb je de informatie op de mail gezet. Voor verdere vragen mag je altijd contact met ons opnemen. Groetjes - Team Horlogeband.com

Tineke Kleyn

Duidelijke uitleg voor keuze en mooie kwaliteit banden

TamaW

Helaas had ik nuet goed gekeken en daardoor niet gezien, dat het horlogebandje niet op voorraad was. Maar ik was geduldig, ontving mijn bestelling zelfs nog iets sneller en nu geniet ik er alle... Helaas had ik nuet goed gekeken en daardoor niet gezien, dat het horlogebandje niet op voorraad was. Maar ik was geduldig, ontving mijn bestelling zelfs nog iets sneller en nu geniet ik er alle dagen van!