D hazeleger

Goede kwaliteit,snelle levering

Product valt er tegen. Lijkt niet op het plaatje kleur is anders. Retour is erg ingewikkeld dus mijn gekochte artikel ligt onder in de kast.

Reactie Horlogeband.com:

Beste G.,

Bedankt voor je feedback. Ik heb onze gegevens nagekeken en er is aangegeven dat je het horloge mag insturen voor een beoordeling/reparatie. Dit aanbod geldt nog steeds. Je hebt namelijk 2 jaar garantie.

Mocht je vragen hebben, horen wij het graag via 0546-561728 of info@kish.nl

Team Kish.nl
Vanity

Harry Brouwer

Goede service en prijs. Horlogeband PolarM600 is uitstekend en was de volgende dag al binnen. Hartelijk dank en aanbevolen. Harry Brouwer

Product was van goede kwaliteit

Arend Jan Reijers

Prima service en mooi assortiment.

Product was van goede kwaliteit

F.M.T de jong

Mijn ervaring met Kish was goed. Het bestellen verliep vlot. En de levering was snel.

Hanneke

Snelle levering en duidelijke omschrijving van het product. Mijn horloge was helaas met 2 weken defect, maar door de fantastische service van Kish is dit goed opgelost. Ik werd erg goed op de hoogte...

Kom chez-me

Positief... alleen beschrijft de site dat systeemvereisten 9. moeten zijn en in realiteit is het al versie 10. Het bestelde horloge op de site had andere modelcodes dan het geleverde horloge

Op zich prima. Puntje van kritiek: ik had een kapotte horlogeband waarvan ik een onderdeeltje wilde vervangen. Dat onderdeeltje bestaat los, maar ik werd min of meer gedwongen om de complete band...