Erik Hannink

Super geregeld, eerst iets vertraging bij de levering maar dat werd snel toegelicht. Daarna juiste product goed ontvangen

Christien

Mooie band , goede service en binnen 24 uur geleverd.

WBlok

Prima service snelle levering

Daan

👍🏻👍🏻

Menges

Vlotte levering. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bonet

Snel, accuraat.

Janneke van der Hoeven

Prima en vlot geregeld

Blokland

Bandje goed. Onderdeel om band aan horloge te zetten minder.

Gaia

Helaas heb ik mijn bestelling niet ontvangen.

Particulier

Horloge besteld, verkeerde horloge geleverd. Heb deze netjes gelijk teruggestuurd. Twee dagen later gebeld wanneer ik het juiste horloge kon verwachten, het zou vast snel komen. Op vrijdag mail... Horloge besteld, verkeerde horloge geleverd. Heb deze netjes gelijk teruggestuurd. Twee dagen later gebeld wanneer ik het juiste horloge kon verwachten, het zou vast snel komen. Op vrijdag mail gekregen dat het niet meer leverbaar is. Geen mail ontvangen op mijn retourzending. Dinsdag 21 mei weer gebeld. Moet formulier aanleveren met mijn verzendkosten. Kreeg netjes een mail dat de creditboeking is aangemaakt. Moet zeggen, de mensen aan de telefoon zijn ook heel vriendelijk. Toen de 14 dagen waren vestreken, gemaild dat ik nog geen geld had ontvangen. Netjes een mail dat het rond 11 juni op mijn rekening zou staan. Zag het inderdaad op de 17e. Helaas alleen het geld voor het horloge, niet de verzendkosten. Weer gemaild. Waarschijnlijk iets misgegaan op de administratie. 27-juni gemaild, wanneer ik het geld kan verwachten. Geen antwoord. 8 juli weer gemaild, weer geen antwoord. Kortom ik heb op 12 mei een horloge besteld, juiste horloge nooit ontvangen, wel de moeite gehad om een verkeerd horloge terug te sturen en nu heb ik na 2 maanden nog steeds niet al mijn geld terug. Ik zal nog een ster geven voor de dames aan de telefoon, die zijn vriendelijk. Maar administratief vind ik dit bedrijf een ramp. Ik zou 2 sterren geven als ik mijn geld nu had ontvangen, maar aangezien ik niet weet hoeveel moeite dat nog gaat kosten, houd ik het bij 1. Eigenlijk hoop ik dat een review ervoor zorgt dat ik een reactie en mijn resterende geld ontvang ;-), zonder meer moeite te hoeven doen.