José Kleine-Smit

Ervaring is goed. Misschien bij Boccia dameshorlogebandje iets duidelijker aangeven hoe sluiting van "oude" bandje eraf gehaald kan worden!

van Roemburg

Prima en snelle levering gehad

Chris van Verseveld

UITSTEKEND

rudi van hauwaert

Netjes afgeleverd

Hanz

Prima ervaring., Ouder model horloge, toch het juiste bandje. Vrijdagmiddag besteld, zaterdag in de bus. Geen pakjesgedoe, niet duur, wel snel. Hoop dat als mijn bandje over twintig jaar weer aan...

m

Helaas! Deze winkel misleid door horlogebanden aan te prijzen als originele merkband en dan blijkt dat niet zo te zijn. Een goedkoop aanvoelend bandje dat slechts past op het horloge.
De...

Reactie Horlogeband.com:

Hoi Marian,

Bedankt voor je review. Wij vermelden nergens dat het gaat om een originele horlogeband. De prijs is ook veel lager dan een origineel bandje, wij bieden deze horlogebanden aan ter alternatief. Zoals besproken zullen wij intern overleggen of we onze teksten hierop kunnen aanpassen. We vinden het vervelend dat de horlogeband niet goed past, we kunnen deze altijd omruilen naar een ander horlogebandje.

Team Horlogeband.com (vg)

Willem Van Kerckhoven

Horlogeband stond prima beschreven. Is van originele makelij. Past perfect. prima service.

jus

Prima bandje, snel service

Peter Backhoven

Alles prima verlopen! Groeten,Peter Backhoven

H.vanTuijl

Hele vriendelijke mensen!,Pakken heel gauw de lelefoon,gewoon super