Werner Buydens

Zeer snelle levering ! het artikel was in orde ! ik zal nog bestellen bij Kish !

Luce Donvil

Ok. Geen noemenswaardige problemen.

Kremer

Snelle levering. Exact zoals omschreven

W.

Uitstekende verpakking bij aflevering en leuke persoonlijke noot!

Jack Lageweg

Top service

Walter

Snelle correcte leveringen, uitstekende service.

Mark Campens

Heb hier al 2 lederen bandjes besteld. Het is feitelijk moeilijk om op foto een bandje (lees kleur) te kiezen maar telkens was het toch waarheidsgetrouw. Ze zien er kwalitatief goed uit. De tijd zal... Heb hier al 2 lederen bandjes besteld. Het is feitelijk moeilijk om op foto een bandje (lees kleur) te kiezen maar telkens was het toch waarheidsgetrouw. Ze zien er kwalitatief goed uit. De tijd zal het uitmaken of dit al dan het geval is.

De Koker Gaëtan

Zeer goed

Bartho Leferink

Los horloge bandje (Tomtom) zoals verwacht. Stalenband aan het Pulsar horloge laat zich niet of niet zonder speciale hulpmiddelen inkorten. Tijdens het instellen geen beschreven geluid te horen. Ik... Los horloge bandje (Tomtom) zoals verwacht. Stalenband aan het Pulsar horloge laat zich niet of niet zonder speciale hulpmiddelen inkorten. Tijdens het instellen geen beschreven geluid te horen. Ik vrees dat ik naar een horlogemaker moet om de band passend te maken. Heb zelf een hekel aan ontvangen goederen terug te zenden.