Horlogeband.com

Horlogeband.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Horlogeband.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6551
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Horlogeband.com met 9.1/10. Gebaseerd op 6551 ervaringen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goed ,snelle levering, top.

paul
paul
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kan pas 5 jaar na aankoop.

Jolijn Spaan

Ondanks problemen met levering, waardoor de bestelling wat verlaat was, toch een heel fijne ervaring met dit bedrijf. .
bestelde producten waren netjes verpakt en ook zat er een persoonlijk kaartje bij de bestelling, volgende keer dat er weer iets voor het horloge besteld moet worden bestel ik hier zeker weer.

Marco
Zeer goed (9/10)
Marco
Score voor Horlogeband.com:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gemakkelijk gevonden wat ik zocht, eenvoudig besteld en snel geleverd. het handgeschreven bedankkaartje was een leuke attentie.

jos
jos
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede levering en op tijd.

hjm
Goed (8/10)
hjm
Score voor Horlogeband.com:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, doen wat ze zeggen.

Dick Klaasing

Onze ervaring met horlogeband.com en dan met name kish.nl heeft ons met de grootste zorg het besteld produkt op tijd en met een persoonlijke noot aan ons verzonden, ik had het vrijdags tegen de avond besteld en 's morgen lag het op de deurmat. helemaal top mijn dank aan kish.

Jimmy Vanasbroeck
Jimmy Vanasbroeck
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima. snelle, tijdige levering. met persoonlijke toets in de vorm van een handgeschreven begeleidingsbriefje.

Geert

Duidelijke website waarin de kleuren en uitvoeringen van de horloges en bandjes uitstekend worden weergegeven. zeer snelle en correcte levering. en als er onverhoopt toch iets mis is gegaan, dan is de service perfect! klasse!.

Armand
Armand

Zeer snelle levering!.

Bedrijfsinformatie

Horlogeband.com is Nederlands grootste webshop voor al uw horlogebanden.

Sinds 2006 zijn wij al actief op het internet om uw dagelijks te voorzien van nieuwe horlogeband of dit nu leer, staal, titanium of rubber is wij hebben het direct uit onze eigen voorraad beschikbaar.

Voor originele horlogebanden kunt u ook bij ons terecht wij hebben zo’n 50 modemerken die we kunnen leveren en zit de band die u zoekt er niet bij dan bestellen wij deze voor u.

Vandaag bestellen, morgen in huis.
Adres
Hoofdstraat 38