Goed geholpen.

M. Lensink

Uitermate tevreden over de begeleiding, communicatie, verloop va het proces. Sjaak is erg vriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Zeer vriendelijk , goede en duidelijke informatie over het traject. Meedenkend en adviserend.
Prettige en correcte omgang

The best ever

Harold.

Fijne ervaring in verdrietige tijden. Menselijke en begripvolle benadering. Komt afspraken en communiceert duidelijk. Sjaak heeft ons perfect geholpen.

Ik heb onlangs gebruik gemaakt van de diensten van Sjaak als mijn schadeletsel advocaat en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met mijn ervaring. Sjaak was heel erg betrokken en communiceerde... Ik heb onlangs gebruik gemaakt van de diensten van Sjaak als mijn schadeletsel advocaat en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met mijn ervaring. Sjaak was heel erg betrokken en communiceerde altijd helder en tijdig. Wat ik vooral waardeerde is dat Sjaak consistent was in het nakomen van zijn afspraken.

Sjaak heeft mij enorm fijn en kundig geholpen in een langdurige zaak. Heel blij met hoe het allemaal is gegaan.

Zeer professioneel en vakkundig.
Meerdere persoonlijke afspraken gehad en veel telefonisch contact wat ik als zeer prettig heb ervaren.

Een zeer goede vriendelijke ervaren persoon, en zijn afspraken netjes nakomt, iemand waar je op kan vertrouwen met goede kennis van zaken.

Super altijd aardig reageerd snel en overlegt goed zeer tevreden zou het zeker aanraden