Anoniem
Aanbeveling
Sjaak is fijn in omgang, goed telefonisch en per whatsapp bereikbaar. Wel regelmatig lang moeten wachten op antwoord op mijn mails (lees 2-6 weken) en dat ik hiervoor reminders moest sturen. Zelf had ik het idee soms dat Sjaak graag de casus wilde afsluiten terwijl ik zelf nog niet zover was. Heb niet het advies gekregen om er meer uit te halen, terwijl dat op mijn verzoek wel is gebeurd. Geen idee of het gebruikelijk is, maar ik vond een slotbetaling van iets minder dan het bedrag dat tijdens de 2 jaar toen het zaak/casus nog liep uitgekeerd krijgen als belangenbehartiger best fors. Kreeg daardoor het gevoel alsof de slotbetaling ook in eigen belang van Sjaak werd geadviseerd aan mij.
- Product of service:
- Evaluatie na afronding letselschadetraject




