Ik ben geholpen door dhr S Schootbrugge. Zijn dienstverlening bestaat uit de juiste dosis empathie, doorpakken waar nodig en rekening houdend met de wensen, behoefte en opkrabbelen van client. Zelfs... Ik ben geholpen door dhr S Schootbrugge. Zijn dienstverlening bestaat uit de juiste dosis empathie, doorpakken waar nodig en rekening houdend met de wensen, behoefte en opkrabbelen van client. Zelfs de vaststellingsovereenkomst is mij persoonlijk overhandigd en zo hebben we het ook samen af kunnen sluiten. Niets meer dan lof!

Goed, snel en secuur

We hebben met Sjaak van de Schootbrugge een prima adviseur getroffen inzake de afwikkeling van alle schade in verband met ons auto ongeluk op 5 juni 2020. Sjaak heeft alle financiële zaken mbt... We hebben met Sjaak van de Schootbrugge een prima adviseur getroffen inzake de afwikkeling van alle schade in verband met ons auto ongeluk op 5 juni 2020. Sjaak heeft alle financiële zaken mbt de afwikkeling van ons ongeluk op zich genomen en daardoor konden wij ons geheel concentreren op ons lichamelijk en geestelijk herstel. Het contact met Sjaak liep (ondanks alle corona belemmeringen) prima zowel face to face, via e-mail als ook telefonisch. Ook had Sjaak altijd aandacht en interesse in het menselijke aspect hoe we het ongeluk verwerkten en hield onze uitstekend op de hoogte van het verloop van de schade afwikkeling. Echt top!

Prettige en deskundig en ook de menselijke maat als uitgangspunt.

Onverdeeld positief. Empathisch en betrokken.

Fijne man met oprechte interesse in de persoon,
Hij gaf telkens duidelijk aan wat ik kon verwachten. Al met al een hele fijne ervaring en de compensatie was meer dan verwacht

Sjaak van de Schootbrugge
heel tevreden
ook heel duidelijk in het uitleggen van alles

Sjaak van de Schootbrugge heeft mij geholpen met de schadeafhandeling. I.t.t. mijn verzekering, was ik geen zaaknummer, maar een persoon die geholpen wilde worden. Sjaak heeft mij alles helder... Sjaak van de Schootbrugge heeft mij geholpen met de schadeafhandeling. I.t.t. mijn verzekering, was ik geen zaaknummer, maar een persoon die geholpen wilde worden. Sjaak heeft mij alles helder uitgelegd en gelijk actie ondernomen. Erg prettige communicatie!