Enorm fijne ervaring. Ik wist in eerste instantie niet wat ik kon verwachten, maar je hebt me een goede en fijne manier door het hele proces geholpen. Ik heb me erg gesteund gevoeld. Ik kijk ondanks... Enorm fijne ervaring. Ik wist in eerste instantie niet wat ik kon verwachten, maar je hebt me een goede en fijne manier door het hele proces geholpen. Ik heb me erg gesteund gevoeld. Ik kijk ondanks het niet fijne letsel heel prettig terug op de hulp die mij geboden is. Sjaak heel erg bedankt voor alle moeite die je voor mij gedaan hebt. Mocht er iemand in de toekomst letsel schade krijgen, dan zal ik je zeker aanraden.

Ik vond het fijn dat je vrijwel meteen na het ongeluk langs kon komen voor een persoonlijk intakegesprek. Je hebt me goed en professioneel geholpen. Toch hoop ik dat ik geen tweede keer van je... Ik vond het fijn dat je vrijwel meteen na het ongeluk langs kon komen voor een persoonlijk intakegesprek. Je hebt me goed en professioneel geholpen. Toch hoop ik dat ik geen tweede keer van je diensten gebruik hoef te maken;-) Bedankt voor je hulp!

Heel goed en fijn geholpen.

We zijn zeer tevreden. Vanaf begin altijd betrokken geweest bij ons goed bereikbaar . Kortom een echte aanrader

Ik heb het als bijzonder prettig ervaren. Afspraken werden op korte termijn gemaakt en alles werd duidelijk uitgelegd. Het was heel fijn dat het traject werd overgenomen en het contact met Dhr. van... Ik heb het als bijzonder prettig ervaren. Afspraken werden op korte termijn gemaakt en alles werd duidelijk uitgelegd. Het was heel fijn dat het traject werd overgenomen en het contact met Dhr. van de Schootbrugge was heel prettig.

Kundige expertise. Ervaring is goed.

Mijn algemene ervaring met Horizon Letselschade zie ik als zeer goed. Vertrouwd en staat altijd klaar voor je!

Heel erg goed. Heel prettig contact met Sjaak vd Schootbrugge. Zeer tevreden!

Persoonlijk, Snel en Vertrouwelijk

Het was een heel prettige samenwerking met Sjaak. Hij was heel medelevend en gaf ons goede adviezen.