Sjaak is professioneel en zeer kundig op het gebied van letselschade. Communcatie is open en tevens gericht op een correcte afhandeling. Denkt mee met de persoonlijke situatie.

Petra Sibie-Bakker

Deskundige en heldere begeleiding nadat ik ben aangereden door een bestuurder op een scooter. Goed bereikbaar, snelle acties, kortom een deskundig advies wat je nodig hebt als er letselschade is.

Zeer goed, het is een hele vriendelijke man die de tijd neemt te luisteren naar je verhaal en doet met kennis zijn werk. Is betrokken tussentijds met hoe het met je gaat en houd je netjes op de... Zeer goed, het is een hele vriendelijke man die de tijd neemt te luisteren naar je verhaal en doet met kennis zijn werk. Is betrokken tussentijds met hoe het met je gaat en houd je netjes op de hoogte van de voortgang van jou letselschade aanvraag.

Horizon letselschade werkt correct en netjes,
Komen altijd hun afspraken na en communiceren heel goed.

Mijn ervaring met Sjaak van Horizon Letselschade was buitengewoon positief. Vanaf het begin tot het einde van het traject heeft hij me uitstekend begeleid. Zijn betrokkenheid en aandacht voor mij... Mijn ervaring met Sjaak van Horizon Letselschade was buitengewoon positief. Vanaf het begin tot het einde van het traject heeft hij me uitstekend begeleid. Zijn betrokkenheid en aandacht voor mij als cliënt maakte het proces een stuk dragelijker. Als ik Sjaak niet telefonisch kon bereiken, was het sturen van een e-mail een uitstekend alternatief. Hij was steeds zeer responsief en ik kreeg ofwel direct antwoord op mijn vragen, of Sjaak belde nog dezelfde dag terug. Deze klantgerichte benadering en constante beschikbaarheid heb ik als zeer positief ervaren.

Zeer klantgericht en behulpzaam. heeft alle mogelijke manieren gevonden om mij bij te staan in deze schade. zeer prettig en het persoonlijke contact is als zeer positief ervaren.

Hele fijne en goede communicatie

Jentine Ligtenberg

Sjaak heeft mij jaren geholpen nav een bedrijfsongeval met een ambulance waar er blijvend letsel bij is opgetreden!
Sjaak is een fijne betrouwbare man! Heeft ons jaren lang goed geholpen en...
Sjaak is een fijne betrouwbare man! Heeft ons jaren lang goed geholpen en bijgestaan! Probeerde alles voor elkaar te krijgen en niks wat te veel!
Mailtjes werden snel beantwoord en het persoonlijk contact zeer fijn!
Zeer aan te raden!!!
Nogmaals bedankt!!