Horeko

Rianne Bruijnesteijn, Bij ernst

Ideaal systeem voor perfecte roosteringen

Tim Sappé

Makkelijk en overzichtelijk .. goeie service

Hallo Tim, Bedankt voor je feedback! ^Sjoerd

Eet Tapperij Bijsterbosch

Begin mei 2019 een idee in het ideeen portaal geplaatst. Staat nu nog steeds op "te beoordelen". Verder vind ik de email waarin Horeko zegt mee te denken in deze crisistijd en de incasso van 1 juni... Begin mei 2019 een idee in het ideeen portaal geplaatst. Staat nu nog steeds op "te beoordelen". Verder vind ik de email waarin Horeko zegt mee te denken in deze crisistijd en de incasso van 1 juni uitstelt naar 12 juni echt belachelijk. Wij 2,5 maand dicht en Horeko denkt mee door incasso 12 dagen uit te stellen. Alleen dit is al bijna een reden om over te stappen.

GRANO Plasmolen

Horeko heeft een zeker professionaliteit input gegeven in ons bedrijf, geen zorgen meer om HACCP lijsten, altijd bovenop de kostprijzen met up to date calculaties en geen onaangename verrassingen... Horeko heeft een zeker professionaliteit input gegeven in ons bedrijf, geen zorgen meer om HACCP lijsten, altijd bovenop de kostprijzen met up to date calculaties en geen onaangename verrassingen meer vanuit de leveranciers. Ook zien we dat door de constantheid van recepturen en keuken processen het inwerken van nieuw personeel minder tijd kost.

Reactie Horeko:

Bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat Horeko zo goed wordt gebruikt. ^Sjoerd

RSC Manege Meulendijks

Het is ontzettend fijn om te roosteren en uren goed te keuren in Horeko. Alle benodigde informatie bij de hand én alles in 1 systeem. Wij kunnen niet meer zonder!

Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat Employee Manager bevalt. ^Sjoerd

Graffiti

Zeer positief

Reactie Horeko:

Hallo Jasper, bedankt voor je feedback!

Grand café Prins Mauritshuis

Super service en makkelijk systeem om mee te werken

Reactie Horeko:

Bedankt voor de feedback!