Horeko

Bas Hermens/ GJD BV

Fijn systeem! Inklokken gaat goed, makkelijk aan te passen en een gebruiksvriendelijke interface!

Hoi Bas, bedankt voor je feedback! ^Sjoerd

de Heere van Meijel

Alles is duidelijk en werkt snel

Bedankt voor het delen. ^Sjoerd

hotel la sonnerie

Super fijn systeem

Goed om te horen Hans. Bedankt voor het delen. ^Sjoerd

Martin Schilder

Zeer prettig om mee te werken. Staat in verbinding met de groothandel, dus veel artikelen staan al geprogrammeerd en zo dus makkelijk een kostprijs berekening te maken.

Werkt...

Werkt overzichtelijk en snel!

Reactie Horeko:

Hoi Martin, bedankt voor je feedback. Leuk om te lezen dat het overzichtelijk en snel werkt voor je. ^Sjoerd

diergaarde blijdorp

Goed en overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk en zijn blij met horeko roosterplanning

Bedankt! ^Sjoerd

At the Movies

Fijn om te calculeren

Karsten & Kuiper

Super fijn dat jullie blijven ontwikkelen.

Fort Resort Beemster

Duidelijk systeem, goede service

Bedankt! ^Sjoerd

Landal Green Parks

Prima systeem voor heel veel oplossingen. Wij gebruiken dit vooral als focus op kosten en kwaliteitsniveau.

Reactie Horeko:

Bedankt voor je feedback. Goed om te lezen dat je Horeko gebruikt om op de kosten te letten ^Sjoerd

Nahal Milani

Wij zijn erg tevreden met Horeko. Het is een makkelijke en gebruiksvriendelijke tool om snel inzicht te krijgen in de planningen en zo dus ook de kosten. Bij vragen, worden we altijd heel adequaat... Wij zijn erg tevreden met Horeko. Het is een makkelijke en gebruiksvriendelijke tool om snel inzicht te krijgen in de planningen en zo dus ook de kosten. Bij vragen, worden we altijd heel adequaat geholpen.

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over Employee Manager! ^Sjoerd