Horeko

Grand Café Time Out

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

BLVD Cafe

Na lang te hebben gewerkt met L1nda zijn wij erachter gekomen dat Horeko een completer systeem levert. Wij zijn er erg over te spreken!

Leuk om te horen! Bedankt. ^ Sjoerd

nescafe Ameland

Eigenlijk een lot uit de loterij. Wij zijn erg blij met het systeem. Het inrichten duurt even maar dan heb je ook wat

Reactie Horeko:

Deze review is ook een mooi lot uit de loterij. Bedankt! ^Sjoerd

Herberg Mareveld

Top programma. Geeft mij inzicht, gemak en veel tijdsbesparing in het managen.

Reactie Horeko:

Bedankt voor de mooie score!

Jaouad Anvers

Erg fijn programma, vooral nu hij gekoppeld is met onze kassa.
Makkelijk alles invoerbaar. Wil nooit wat anders meer! !

Super! Bedankt voor het delen. ^Sjoerd

Stads-koffyhuis

Makkelijk ik gebruik. Steeds nieuwe opties en fijne aanpassingen. Als je ideeën aanbrengt kijken ze altijd of het nuttig is om in horeko op te nemen. Dus heel fijn om mee te werken.

Reactie Horeko:

Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je graag met Horeko werkt. ^Sjoerd

Restaurant de belhamel

Ik gebruik het al 9 jaar en het is zeer gebruiksvriendelijk en niet duur

Op naar de volgende 9 jaar :-). Bedankt! ^Sjoerd

Herberg den Hemel

Top

Bedankt! ^Sjoerd

Roberto Gelato

Eenvoudig plannen en uren bijhouden

Bedankt Carlina! ^Sjoerd

Hez

Loopt vast op de meest belangrijke momenten, maar dit word dan binnen 24 uur opgelost. hopenlijk draait het systeem binnekort 24/7 probleemloos.
dat meerdere mensen niet tegelijk in het systeem...
dat meerdere mensen niet tegelijk in het systeem recepten kunnen schrijven word hopelijk ook opgelost.
multitasken is voor mij erg belangrijk dus dat ik 1 voor 1 iets moet slepen word lastig.

positieve stijging wel. dankbaar dat het systeem en de service bestaat.

Reactie Horeko:

Bedankt voor je feedback. We werken met het team hard om de gebruikerservaring te optimaliseren. Wij streven naar 100% tevredenheid! ^Sjoerd