Pascal Hopstaken

Goede service, klantvriendelijk en goede communicatie

Michael Brouwer

Snelle levering en klantenservice was snel en netjes.

Gea Eding

Had wat schade, maar is goed opgelost.

Maurice Knorringa

Roberto Barbagallo

Excellent

Gordon C. Minor

Goede producten, goede prijs.

Penningmeester Tilburgs

Snelle levering en ook de aflevering is perfect geregeld. Na inbellen chauffeur kon iets geschoven worden met de levering, zodat wij de tijd hadden om bij ons clubgebouw te komen.

Cok Riksman

Goede service

Bart Hermans

Ik bestelde een oven die we nodig hadden voor 3 grote evenementen. Blijkt dat de draaiknop stuk is, waardoor ik hem terug heb moeten sturen, met de vraag of hij tegen het 2de event kan gemaakt zijn.... Ik bestelde een oven die we nodig hadden voor 3 grote evenementen. Blijkt dat de draaiknop stuk is, waardoor ik hem terug heb moeten sturen, met de vraag of hij tegen het 2de event kan gemaakt zijn. Ondertussen zijn we een maand later, is het 2e event voorbij, heb ik geen enkel bericht ontvangen van Horecaworld, en heb ik de oven nog steeds niet. Bij navraag blijkt dat de oven terug naar de leverancier gestuurd is ter reparatie, en zullen we hem na 1,5 maand nog steeds niet terug hebben. De 3 events waarvoor we hem aankochten zijn dan reeds voorbij. Slechtste service ooit!

Reactie Horeca World:

Beste,
Wat vervelend om te horen dat de oven met een kapotte knop is geleverd. Dit had zeker niet gemogen. Ik ben het met u eens dat dit veel te lang duurt en zal contact opnemen met de technische dienst.
Wij zullen tevens telefonisch contact met u leggen om dit op te lossen.
Horecaworld Europe BV

shinsuke horinouchi

Ik heb het product nog steeds niet ontvangen.

Reactie Horeca World:

Beste,
Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Ik zie dat het pakket op 5 Juni is verstuurd en klaar ligt bij een Post punt om afgehaald te worden.
Wij zullen...
Beste,
Wij zullen telefonisch contact met u leggen om dit te bespreken.
Horecaworld Europe BV