SERGE EMBRECHTS

Behoorlijk, maar let niet op extra vraag ivm sluitingsdagen betreffende levering. Men stond hier dus met de goederen tijdens onze sluitingsdag en kon dus nogmaals terugkomen.

Eli Noë

De ervaring is dubbel. De bestelling verliep zeer chaotisch, de communicatie zeer traag maar de levering verliep vlot.

Floris De Vleeshouwer

Ben tevreden

In de seventies

Het is nog pril, maar tot hier toe gaat alles prima.

Raffaele Garofalo

Bij bestellen, kon je, als je Euro 50.- extra betaalde, het apparaat de volgende dag al in huis hebben. Ik koos gewoon voor de standaard levering, dit zou een paar dagen duren. Scherts mijn... Bij bestellen, kon je, als je Euro 50.- extra betaalde, het apparaat de volgende dag al in huis hebben. Ik koos gewoon voor de standaard levering, dit zou een paar dagen duren. Scherts mijn verbazing dat het apparaat via de standaard levering ook de volgende dag geleverd werd. Gelukkig gekozen voor de standaard levering. Als ik toch voor de supersnelle levering gekozen had was ik Euro 50.- lichter, en none the wiser.Duh!

Pia Versyck

Vlotte levering

ARDENTE

Fast solution!

Anne Steenbergen

Nette snelle service!

Joppe Boonstra

Duidelijke website en snelle levering. Wel een beetje apart dat jullie zeggen dat alles in een keer verzonden wordt en er uiteindelijk 2 leveringen op 2 dagen binnen komen.