Jacqueline Van Heel

Top bedrijf. Goede producten netje verpakt en snelle levering

Hans Verkaik

Prima voorraad en snel geleverd

Libbrecht-Grabham VOF

Grote koelkast drie maal onder garantie hersteld, weer defect

Beste,
Wat vervelend dat uw koeling wederom kapot is.
Beste,
Wat vervelend dat uw koeling wederom kapot is.
Ik zie echter geen bestelling of melding terug onder deze gegevens. Kunt u met ons contact opnemen zodat we dit met u kunnen bespreken?

Nickola Bierwerts

Matig, heel lang moeten wachten op een simpele bestelling (6weken), werd telkens teruggestuurd omdat het adres niet gevonden kon worden. De klantendienst vroeg een nieuw adres maar alles werd toch... Matig, heel lang moeten wachten op een simpele bestelling (6weken), werd telkens teruggestuurd omdat het adres niet gevonden kon worden. De klantendienst vroeg een nieuw adres maar alles werd toch terug gestuurd naar het 'foutieve' adres. Spijtig. Gelukkig is het materiaal wel van goede kwaliteit

Beste,
Wat vervelend dat de bestelling zo lang heeft geduurd. Helaas zijn wij hier in afhankelijk van de vervoerder. Echter zullen we dit zeker bespreken zodat een eventuele volgende levering wel meteen word uitgevoerd.

Isidoro mavungoagostinho

Sou angola vive em cabinda gosteria de saber das frigoríficos está quanto o preço em dólares

Beste,
Ik wil u vragen contact met ons op te nemen om prijzen van producten te bespreken.

Anna Wietske Jager

Super snelle levering

Joeri Peeters

Zeer tevreden over de levering

M Buddenberg

We hebben weken geleden 2 items teruggestuurd , maar wachten nog steeds op de terugbetaling .

Beste,
Wat vervelend om te horen dat u de terugbetaling niet heeft ontvangen. Ik zie dat er een email is verstuurd maar er geen reactie is ontvangen. Wij zullen dit meteen in orde maken.
Met...

Arjan Volleberg

Snelle levering, goed contact met bezorger.
Jammer dat ik niks meer van jullie hoor na mailcontact over een extra rooster.