Visaanhuisbezorgd

Zeer amateuristisch bedrijf.
Zeer amateuristisch bedrijf.
2 keer bij dit bedrijf besteld. De eerste keer bij een levertijd van 2-4 dagen om nabij een maand gewacht op de levering. Meerdere malen mail en telefoonverkeer word vanalles beloofd en (nagenoeg) niet nagekomen.
Hopend dat dit eenmalig een keer voorkwam toch nog een kraan besteld. Deze kraan stond voor om nabij 64,- te koop.. een aantal dagen na deze gekocht te hebben krijg ik een mail dat deze toch 199,- ex btw moet kosten en willen ze een betaallink sturen. Erop wijzend dat dit me sterk lijkt aangezien bij andere bedrijven de kraan om nabij even duur is 70-90 euro, word je niet serieus genomen en naar de algemene voorwaarden gestuurd. Ze kunnen wel de order annuleren.
Op het moment (een aantal dagen later) is de prijs nog steeds niet aangepast.

jerome isenborghs

Stuntelig+beschadeging product

Bruno Costers

Jullie hebben de dag van levering rond de middag pas een e-mail gestuurd, dat jullie tussen 4 uur terug,( !!) en tot dezelfde avond langs zouden komen voor de levering, een tweede aanbieding kost... Jullie hebben de dag van levering rond de middag pas een e-mail gestuurd, dat jullie tussen 4 uur terug,( !!) en tot dezelfde avond langs zouden komen voor de levering, een tweede aanbieding kost je € 50 extra, na het lezen van deze e-mail heb ik mijn planning voor die dag volledig kunnen omgooien, neen, nooit meer, sorry

Snel

Zending is na bijna 3 weken nog steeds niet ontvangen

Frederik Vancauwenberg

Er ontbraken een aantal dingen bij mijn bestelling. Bij de eerste levering was er een pakbon. Het heeft 2 weken geduurd om de rest te ontvangen. Blijkt dat er nu nog iets ontbreekt. Bij deze... Er ontbraken een aantal dingen bij mijn bestelling. Bij de eerste levering was er een pakbon. Het heeft 2 weken geduurd om de rest te ontvangen. Blijkt dat er nu nog iets ontbreekt. Bij deze levering was er geen pakbon aanwezig. Hiervoor heb ik een mail verstuurd met foto van wat ik ontvangen heb. Hopelijk duurt het opnieuw geen 2 weken.

Bjorn van renterghem

Niet goed