Yvonne Scheffer

Matig. De levering zou 2 tot 4 werkdagen zijn, maar levering was niet op tijd. Toen ik daarover belde werk het op de leverancier van de bestelling geschoven. Als je als bedrijf weet dat het langer... Matig. De levering zou 2 tot 4 werkdagen zijn, maar levering was niet op tijd. Toen ik daarover belde werk het op de leverancier van de bestelling geschoven. Als je als bedrijf weet dat het langer gaat duren, moet je je clienten daar zelf over informeren en niet wachten tot zij contact opnemen. Ik werd wel netjes te woord gestaan aan de telefoon.

Samenwerkings verband Verduin-Verpoorte

Prima,goede producten en vlotte levering!

Walter Couder

Lijkt vrij correct te werken

Snacks van bouk

Correct en duidenlijk

Coen Velders

Vlotte levering!

anonymous

Toon in de e-mails vond ik matig (formeel, zakelijk, niet persoonlijk). Tegelijkertijd was het telefonisch heel vriendelijk.
Verzendkosten (zowel retour als bij aankoop) zijn een behoorlijk...
Verzendkosten (zowel retour als bij aankoop) zijn een behoorlijk minpunt.

Gemeenschapshuis De Loop

Prima levering !

Tennisacademie Ger Rolink

Nog niet zo heel veel mee gedaan maar tot nu toe werkt alles goed.Komen na wat ze beloven

The boxx

Altijd op tijd geleverd, soms wel het gevoel dat sommige artikelen al een tijdje onder het stof staan. Iets minder fijn.. maar neemt de kwaliteit van het product niet af. Niet altijd de laagste... Altijd op tijd geleverd, soms wel het gevoel dat sommige artikelen al een tijdje onder het stof staan. Iets minder fijn.. maar neemt de kwaliteit van het product niet af. Niet altijd de laagste prijzen.

anonymous

Vlotte service! Snelle levering. Goede prijs kwaliteit