djozy vereijken

Zeek slecht en onprofessioneel mail contact

Anne van Goch

Ik vond Horecaworld via Marktplaats. De advertentie was misleidend, want de geadverteerde gratis verzending van het item bleek niet te kloppen. Uiteindelijk kwam die er wel, maar alleen door er nog... Ik vond Horecaworld via Marktplaats. De advertentie was misleidend, want de geadverteerde gratis verzending van het item bleek niet te kloppen. Uiteindelijk kwam die er wel, maar alleen door er nog zaken bij te bestellen.
Het product was niet in ongeschonden staat: wat gedeukt hier en daar.
De versnelde verzending van één van de bestelde producten kon na een telefoontje naar het bedrijf soepel geregeld worden.

Mo

Oplichterss, kapotte koeling geleverd

Mo

Oplichters leveren koeling die kapot is

Tvl Project Service

Zeer slecht een product geleverd wat kapot is dit diverse maken gecontroleerd en 4 mails eraan gewaagd, het antwoord was, ik moet dit gaan vragen en kom hierop terug, nee dus geen reactie meer en... Zeer slecht een product geleverd wat kapot is dit diverse maken gecontroleerd en 4 mails eraan gewaagd, het antwoord was, ik moet dit gaan vragen en kom hierop terug, nee dus geen reactie meer en dan gaat het over slechts,,, €57 kun je nagaan als het
Meer is dan krijg je helemaal niets meer te horen, Kort en goed ,, EEN WAARDELOOS BEDRIJF.

Yvonne Penninx

Henrique Ferreira