diane janssens

Goede service en snelle levering

zb

Aankoop oven en bakplaat en rooster

Danny Dane

Overzichtelijke site en de producten zijn snel geleverd.

Arja Rensink

Prima levering. Ik kreeg een pop-up op de site dat ik het bestelde waarschijnlijk de volgende dag zou ontvangen maar dat was niet zo. Dit zou ik ook van de site verwijderen. Ook stond er vermeld dat... Prima levering. Ik kreeg een pop-up op de site dat ik het bestelde waarschijnlijk de volgende dag zou ontvangen maar dat was niet zo. Dit zou ik ook van de site verwijderen. Ook stond er vermeld dat het 2-4 dagen zou duren voordat ik mijn pakket zou ontvangen. Dit was juist. Vrijdag besteld en woensdag ontvangen. En echt, zoals vermeld, tot aan de voordeur. Niet meer en niet minder. Prima. De prijs was er ook naar. Ik heb 100 euro minder betaald dan elders op internet.

Nel Jansen

Winkelen ging prima. Levering is er nog niet. Na 10 dagen. ?

Maurice Broekhof

Goede en snelle levering.

M.j. Dijkhuizen

Beroerd slecht! Ik ben echt waar nog nooit zo slecht geholpen door een bedrijf! Onvriendelijk personeel, het heeft 4 weken en 5 keer bellen geduurd voor er wel iemand was die me fatsoenlijk geholpen... Beroerd slecht! Ik ben echt waar nog nooit zo slecht geholpen door een bedrijf! Onvriendelijk personeel, het heeft 4 weken en 5 keer bellen geduurd voor er wel iemand was die me fatsoenlijk geholpen heeft!
En vervolgens na al de fouten, kan ik nog de retour verzendkosten zelf betalen ook!

Had graag geholpen willen worden als klant en niet als vuilnis.

Orrin

Prima en snelle levering.

Garrett

Prima geregeld