Delisa

Ik heb mijn barfrigo bij horecakoeling aangekocht, ben zeer tevreden over de gehele afhandeling. zal hier zeker terugkomen

Lacus BV

Heel slecht

Reactie Horecakoeling.be:

Beste Quinten,
Beste Quinten,
Het is niet zo dat wij geen oplossing willen zoeken maar de oplossing die u zoekt is er gewoonweg niet. Het is algemeen bekend dat gebruikte producten niet teruggenomen kunnen worden bij wie dan ook.
Simpelweg omdat deze producten dan niet maar verkoopbaar zijn als nieuw.
Wij zijn altijd blij met een verkoop maar wij zijn nog blijer met een vaste klant, helaas kunnen wij u niet tevreden stellen ook al beantwoord ik netjes al uw mail met een duidelijke uitleg waarom zo te moeten handelen. Daarom begrijp ik niet dat u absoluut niet tevreden bent over onze klantenservice en service na verkoop.
Mijn advies dan ook is: bij aankoop zo goed mogelijk controleren wat u koopt en hierop te anticiperen, dan had u de koop alsnog kunnen ontbinden en hadden wij uw geld gewoon teruggestort.
Ik wens u vooralsnog een fijne dag en goede zaken!

frituur bonaparte

Uitstekend! Waren zonder koeling gevallen en conact opgenomen met klantendienst of product op voorraad was en snelle levering mogelijk was. Onmiddellijk antwoord en bevestiging. Dinsdagmiddag... Uitstekend! Waren zonder koeling gevallen en conact opgenomen met klantendienst of product op voorraad was en snelle levering mogelijk was. Onmiddellijk antwoord en bevestiging. Dinsdagmiddag besteld, vrijdagmiddag geleverd. Dank hiervoor!! En niet te vergeten aan een onklopbare promo prijs. SUPER TEVEVREDEN van mijn aankoop.

bvba van molle

Geachte,
Bedankt voor de snelle levering van onze bestelde frigo
Dit is een service die tegenwoordig zeldzaam word
Ik zal ook niet nalaten jullie aan te raden bij vrienden en...
Geachte,
Bedankt voor de snelle levering van onze bestelde frigo
Dit is een service die tegenwoordig zeldzaam word
Ik zal ook niet nalaten jullie aan te raden bij vrienden en kennissen
Dank U
jan

Kavka

Gelieve door te geven aan jou collega’s dat we zeer tevreden zijn over jullie werkwijze!!
We hebben zeer vriendelijke en behulpzame telefonische hulp gekregen en de levering is enorm vlot verlopen.

LBC1370

You can't imagine the pleasure that you give to me.
It was important for me.
Thank you so much
You're top !
Merci beaucoup ?
Kind regards
Christine

W. De Roo

Niet duur en zeer snel geleverd

Emiel de Vroege

Rappe levering en ben zeer content met onze nieuwe koeltoog

Kafé Christel

Goede webshop, ik heb hier goede ervaring mee.

A. Wouters

Perfecte communicatie en een zeer snelle levering.