Nomad

helder

Vintageleins Parfumerie Poeder & Dons

Redelijk

Bijzonder product

Het zakje bleek aan 1 kant open. Had ik niet direct door via site info.

Bewonerscommissie Bertrand Russellflat.

Heel erg klant gericht,hele goede service.

het is een heel sterk punt,de klant te vreden stellen

Ga zo door.

Eetcafé Van Beeren

Altijd aardige medewerkers en snelle service

Betul Devre

Dit is de eerste keer dat ik iets heb gekocht vanuit dit bedrijf maar dit zal uiteraard niet de eerste en de laatste keer zijn. Er is veel aanbod op de site en mijn glazen kwamen heel netjes (zonder... Dit is de eerste keer dat ik iets heb gekocht vanuit dit bedrijf maar dit zal uiteraard niet de eerste en de laatste keer zijn. Er is veel aanbod op de site en mijn glazen kwamen heel netjes (zonder te breken) binnen. Ook de levertijd vond ik snel.

Eerder heb ik via een andere bedrijf deze theeglazen besteld. Toen ik het pakket opende zag ik dat ze in stukken waren gebroken. Ik heb het pakket retour verzonden. Voor mij was het belangrijk dat ik de bestelde glazen heel en compleet zou krijgen. Bedankt hiervoor.

Jammer dat er nog boven de verzendkosten nog andere kosten komen. De glazen voor mij waren ongeveer 9 euro, de verzendkosten en andere kosten erbij kwam ik uit op 21 euro. Dat is best veel.

Boris Keu

Fijne samenwerking, scherpe prijzen. Altijd tevreden!

Fijne samenwerking, scherpe prijzen. Altijd tevreden!

Goede service, snelle bezorging.

Goede bescherming rondom de doos met breekbaar sticker aan de buiten kant.

Goed ingepakte doos. Erg veilig voor het glas. Wel een grote beschermdoos met veel plastic zakken er in.

Eetcafe de Magere Brug

Altijd goed. Snelle levering, denken mee, prima assortiment. Aardige bezorgers en medewerkers. Niet onbelangrijk

Nogmaals: super snel, scherpe prijzen en mocht je een keer een foutje maken zijn ze nooit te beroerd om even te komen checken of je echt wilde bestellen wat je verkeerd hebt besteld. Jarenlange tevreden afnemer.

Niet alles staat op de website.

Kopjes goed verpakt.
Prettige website