M. Limbach

Geen communicatie

communiceren met de klant

DaaN Trading Products Enschede

Bij het horecacentrum set van 12 bierglazen besteld om te kunnen graveren. Glazen waren snel geleverd, echter waren er 5 gesneuveld.
Foto's opgestuurd en binnen 2 dagen hadden ze 5 stuks geheel...
Foto's opgestuurd en binnen 2 dagen hadden ze 5 stuks geheel kosteloos nageleverd. Super service

Misschien de volgende keer een iets grotere omdoos en meer opvulling.

Tim Drent

Fijn

Erik Verdonk

Goede en duidelijke communicatie. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam.

Marjet Gunning

Eerlijk gezegd niet zo goed. Trage bezorging. En bij 3 doosjes waren stukken kapot. Ik heb ook nog geen antwoord op mijn reclame. Krijg ik nieuwe borden en kop?

Sneller reageren en beter verpakken.

Kosmies Wilgen Portaal

Fantastisch geholpen met snelle aankoop!

Bedrijf is aan de buitkant niet heel opvallend. Misschien met goede reden, maar zou dit niet het geval zijn zou een uithang bordje of iets dergelijks helpen met de vindbaarheid vanaf de straat kant?

Jan Bontinck

Zeer vlotte service. Er was een probleempje met het product dat ik bestelde. Ik nam hiervoor contact op en kreeg onmiddellijk antwoord en mocht het artikel omruilen voor iets anders. Dit werd ook... Zeer vlotte service. Er was een probleempje met het product dat ik bestelde. Ik nam hiervoor contact op en kreeg onmiddellijk antwoord en mocht het artikel omruilen voor iets anders. Dit werd ook zeer snel geleverd.

Caldic Ingredients Benelux

Stijn Savelsbergh

Prima! Product van goede kwaliteit

Misschien had communicatie m.b.t. levering wat strakker gekund

TPC Unicum

Prima service en snelle levering