Van der Zanden

Enorm behulpzaam en meedenkend en reageren erg snel

Snelle reacties via de app.
Vriendelijk en meedenkend
Eerlijk en goed advies
Lossen een probleem meteen goed op

Geen verbeterpunten, alles was erg positief. Jammer dat de winkel niet in onze regio zit anders had ik graag eens binnen gewandeld dan alleen online te winkelen. Al werkte dat ook helemaal prima.

Frank Jan van Schaik

Hele nette service, niet opdringerig en een eerlijke verkoper/eigenaar. Wil echt z’n best doen voor z’n klanten! En hij probeert mee te denken met z’n klanten. Belt terug als hij eerder telefonisch... Hele nette service, niet opdringerig en een eerlijke verkoper/eigenaar. Wil echt z’n best doen voor z’n klanten! En hij probeert mee te denken met z’n klanten. Belt terug als hij eerder telefonisch niet bereikt kan worden. Kussens mee naar huis mogen nemen op proef te slapen, echt super!!!

Heel goede klantgerichte houding, met veel respect voor z’n klanten.

Bertha Thalen Zwiggelaar

Ook nu weer SUPER tevreden over advies, levering en slaapervaring met een bed van HOORN beddenhuis.
Veel van onze vrienden en familie delen die ervaring met ons

EERLIJKHEID in advisering en levering. Beloofd is beloofd

geen verbeterpunten, alles klopte

Trudy Brandts

Nette winkel met de betere/ duurdere bedden. Maar ligt heerlijk. Geen rugklachten meer.

Er wordt tijd voor je gemaakt. En kunt alle bedden uitproberen. Je koopt natuurlijk kwaliteit en dat kost wat.
Maar ligt heerlijk.

Kan zo niets bedenken.

Mevrouw kampher

Prettig, netjes, spontaan

Kennis, vriendelijk, eerlijk,

Niks

Eline

Goede service en vriendelijk personeel. Er was wat vertraging bij de levering van het dekbed, hier werd ik meteen over gebeld. Er wordt ook meegedacht aan oplossingen.

Vriendelijk personeel. Goede service.

Kappie

Uitstekend

De communicatie, levering en de service

Je kunt zien en merken dat het bedrijf een eigenaar die passie voor het product heeft. Wij zijn echt super blij met ons bed. prijs kwaliteit vergeleken met ook onder andere andere bedrijven is hier... Je kunt zien en merken dat het bedrijf een eigenaar die passie voor het product heeft. Wij zijn echt super blij met ons bed. prijs kwaliteit vergeleken met ook onder andere andere bedrijven is hier heel gunstig.

Rengelink

Goed/Redelijk

Geen idee

Zorgen dat de levertijd sneller moet, 8 weken op een topper moeten wachten, corona speelt dan mee, wordt er gezegd, maar daar heb je als klant geen boodschap aan. Omdat we lang moesten wachten wel... Zorgen dat de levertijd sneller moet, 8 weken op een topper moeten wachten, corona speelt dan mee, wordt er gezegd, maar daar heb je als klant geen boodschap aan. Omdat we lang moesten wachten wel extra korting gehad.

Frits Mollema

Positief

Eerlijk. Bereid mee te denken. Staat open voor onderhandelingen

Levering van beddengoed was zeer laat. Herhaaldelijk moeten bellen. Desondanks tevreden.

Korvemaker

Vriendelijke omgang, namen alle tijd en deskundig

Het perfect in elkaar zetten van de grote wandkast