meurs

prijs stelling

Tuerlings

Via internet besteld en keurige snelle levering

Duidelijke webshop

Na al een tijdje op zoek te zijn geweest naar een fijn topdekmatras voor op onze nieuwe (elders gekochte) boxspring, zijn we hier goed geslaagd. Men luistert goed en denkt vervolgens goed mee en... Na al een tijdje op zoek te zijn geweest naar een fijn topdekmatras voor op onze nieuwe (elders gekochte) boxspring, zijn we hier goed geslaagd. Men luistert goed en denkt vervolgens goed mee en neemt hier ook uitgebreid de tijd voor. Uitstekende service. We slapen eindelijk weer prima!

Men neemt de tijd om te luisteren en mee te denken

Paul

Zowel het bestellen via internet, als telefonisch contact verliep prima.

Prima site

De transporteur belde om 06.15 of hij die dag kon leveren. Is veel te vroeg om te bellen.

1 matras voor 2 personen

Mijn vriend wil op een zachter matras slapen. Ik persoonlijk hou van een harder matras. Hierdoor wisten we niet welke matras we moesten kopen.
Hier was mogelijk om twee verschillende...
Hier was mogelijk om twee verschillende matraskernen in 1 grote hoes te doen waardoor wij geen last meer hebben van de naad in de midden. Door die grote hoes is het nu namelijk 1 matras, met wel onze eigen helften

J.J.Veerenhuis

Jammer was dat de moeren en ringen er bij aflevering (zelf montage) niet bij waren,maar de vestiging Hardenberg had nog wat liggen zodat ik even gered was en de rest kwam per post.

Klantvriendelijk en goede informatie

Fam J.Hubers

Altijd vriendelijk

Goede informatie

Nee al jaren klant en altijd tevreden.

Uitstekend

Janet

Prima verzorgd en mooi bed met goed matras

Prima prijs kwaliteit verhouding,
vriendelijk personeel aan telefoon inzake info bestelling en maken van afspraak voor bezorging

Vriendelijke monteur. Hij moest echter wel vaak op de tekening kijken voor het monteren van het bed en had daarbij de pech dat bepaalde gaten waar schroeven in moesten net niet groot genoeg waren of... Vriendelijke monteur. Hij moest echter wel vaak op de tekening kijken voor het monteren van het bed en had daarbij de pech dat bepaalde gaten waar schroeven in moesten net niet groot genoeg waren of net niet op de plek zat. Uiteindelijk is het hem wel gelukt hoor en verder netjes en duidelijke info