Bert

Aanschaf topmatras

Wordt meegedacht en passende aanbieding gedaan.

Zoek een vervoerder die wat sneller levert. Ik lees bij alle "minder goede" beoordelingen dat er iets niet in orde was met de vervoerder. Bij ons duurde de levering van een voorraad artikel ook nog... Zoek een vervoerder die wat sneller levert. Ik lees bij alle "minder goede" beoordelingen dat er iets niet in orde was met de vervoerder. Bij ons duurde de levering van een voorraad artikel ook nog 9 dagen !
Zo'n lange levertijd voor een artikel dat op voorraad is kan echt niet meer in deze tijd.

R. van Galen

Bijzonder alert, klantvriendelijk en meedenkend. Dit is een leverancier voor de lange termijn en dit zeg ik als een inkoper die puur privé kocht nu.

Klantvriendelijkheid, vertrouwen, informatief, meedenkend en een alerte prijsbewustheid.

Ga niet te groot worden als de mensen je nog meer gaan ontdekken. Kans bestaat dat je dan op service en kwaliteit gaat inboeten.

Silvia

Reageren super snel zijn zeer klant vriendelijk en oplossings gericht en suoer snelle levering.

Persoonlijke betrokkenheid

De snelle en persoonlijke communicatie

Andere vervoerder regelen. Hun snelheid en service staat haaks op die van de leverancier.

AJMeijerink

Prima voorgelicht maar een beetje lang gewacht op onze beurt

w.van Dijk

Corect op een puntje na

corect op een puntje na

bij aflevering heeft de vervoerder geen contact met ons opgenomen.

N. de Jong

Snel, correct, klantvriendelijk en goede prijs.

Snel, correct, klantvriendelijk en goede prijs.

w.olthof

Prima en snelle reactie

snelheid en correctheid prima

enorme doos, 4maal groter dan de inhoud

tevreden koper

website geeft goede informatie en wekt vertrouwen t.a.v. de kwaliteit.
Bezorgdienst geeft vooraf goede informatie over tijdstip van levering.

pro-actieve melding van de verwachte leveringsperiode, zodra deze bekend is.

Levschi

Ik heb een lattenbodem besteld. Deze werd netjes en snel (minder dan een week) geleverd. Op mijn verzoek werd ik ook vlak voor de levering gebeld. Enig nadeel is dat betalen met creditcard geen... Ik heb een lattenbodem besteld. Deze werd netjes en snel (minder dan een week) geleverd. Op mijn verzoek werd ik ook vlak voor de levering gebeld. Enig nadeel is dat betalen met creditcard geen optie was.