Wacht nog steeds op mijn matras en bodem

?

Snellere levering

Reactie Hoorn beddenhuis:

Jammer genoeg heeft deze klant gelijk en is de bestelling later geleverd dan normaal.
Bij deze bestelling ging het om een zeer afwijkende maat waardoor het langer duurde om het matras en de bodems te maken. De klant is er wel tijdig van op hoogte gebracht en wist dus dat de levering langer zou duren dan normaal. Daarbij hebben wij de klant ook een tijdelijk alternatief aangeboden maar die is afgeslagen.

Kregersman

Levering van 2 lattenbodems - perfect

snelle levering en correct

Arend

Zeer goed geholpen, alleen afspraak over levering is niet goed afgewikkeld.

goede informatie en veel mogelijkheden

Er was ons verteld dat de transporteur contact met ons zou opnemen over de levering maar die stond onverwachts op de stoep en had zelf die informatie niet gekregen!

Sanne

Elektrische lattenbodem

Goede info via mail en telefonisch, persoonlijke benadering.

Vermeld op de site of in de bevestigingsmail na betaling dat het ruim een week duurt voordat contact wordt opgenomen over een leverdatum.

L. van Meelis

Belde cvoor informatie over het product en men nam hier alle tijd voor todat mij duidelijk werd wat het verschil was is in de betreffende dekbedden. En ik uiteindelijk de koop direct gedaan heb.

Duidelijke uitleg, heldere informatie, goede prijs snelle levering. nette verpakking.

er bestaat geen retour mogelijkheid standaard hier moet een uitzondering voor gemaakt worden dit zou fijn zijn als dat wel zo zou zijn dan zou ik nog sneller geneigd zijn tot aankoop over te gaan.

A.Wink

Vriendelijk personeel en goed advies.

RT

Nog geen ervaring, bestelling loopt nog. Is nog te vroeg om feedback te geven.

nog geen oordeel, bestelling loopt nog

TIP: Kijk eerst of klant bestelling heeft ontvangen alvorens feedback te vragen.

stichter

neen

neen

Simone

Uitstekend, klant staat centraal!

objectiviteit van de verkoper in de winkel. Je krijgt niet het gevoel dat je een product opgedrongen krijgt. Luistert goed naar de behoefte van de klant en reikt binnen de wensen mogelijkheden aan.

nvt

voxan