Dit is een eerste kennismaking.

Ik heb niets online gedaan, ben ik de winkel geweest

Peters

meedenken met de klant!!!!

diana van heumen

Alleen maar positief

Karlijn Eickmans

Dekbed besteld. Goede service.

snelle reactie na het stellen van een vraag per email en beloofde bezorging was op tijd geleverd.

Duidelijkheid wat de levertijd is per product. Zoeknavigatie op website kan zeer verbeterd worden, nu niet gebruiksvriendelijk.

van der Straaten

Zeer goed service in de showroom met juiste adviezen

keuze en advies en prijzen

scherpere foto's op de webshop

gene rotondo

Goed contact, prima ervaring

Prima geholpen, klantvriendelijke benadering, er werd goed meegedacht en ook verdere afhandeling via o .a.mail verliep duidelijk en conform gemaakte afspraken.

P. de Jong

Bestelling matras verliep oké.
Bestelling matras verliep oké.
Bij navraag over lange levertijd snel antwoord. Nu zijn we in de week waarin geleverd zou worden (het is donderdag) maar ik heb nog niets gezien en ook nog geen info over afleveringstijdstip.

Site, ziet er prima uit met goede informatie, de winkels zelf ken ik niet.

Ja, levertijd toch wat lang. Ik hoop dat het nog goed komt maar vrees dat het uit gaat lopen. Bij bestelling zou op de site vermeld kunnen worden wat de verwachte levertijd is, wel zo duidelijk. Ja, levertijd toch wat lang. Ik hoop dat het nog goed komt maar vrees dat het uit gaat lopen. Bij bestelling zou op de site vermeld kunnen worden wat de verwachte levertijd is, wel zo duidelijk.
Als je nog geen matras hebt is lang wachten erg vervelend stel ik mij zo voor.

W. Hengeveld

Tijdens ons bezoek aan de showroom werden we bijzonder Klant vriendelijk te woord gestaan;
duidelijk uitleg gegeven in de verschillende matras vormen met de voor-en nadelen per merk en type; en accessoire mogelijk heden ;
we hebben echter het gekozen product nog niet ontvangen; maar ook daar hebben we afspraken over gemaakt