Nel uit Coevorden

Goede voorlichting in showroom Hardenberg,zeer goed de verschillen tussen de matrassen te vergelijken ,mede door ter zake kundige uitleg.Komen beslist nogmaals terug.

Info bij de matrassen IN de winkel zou beter kunnen ook prijs vermelden.Als verkoper nog bezig is met andere client heb je geen enkel idee over de prijzen en voordelen van bepaalde matrassen ten... Info bij de matrassen IN de winkel zou beter kunnen ook prijs vermelden.Als verkoper nog bezig is met andere client heb je geen enkel idee over de prijzen en voordelen van bepaalde matrassen ten opzichte van andere.Zelf dus rondneuzen heeft dus weinig zin.

A Habing

Snelle en goede levering

Kasprzak Irène

Was wat onwennig bij kopen online, maar de telefonische service was uitstekend, dank hiervoor

zeer hulpvaardig

snellere levering en een cadeautje voor de voorafbetalers

Jan Stoffer

Zeer goed

MarGey

Positief, op een klein detail na (zie Verbeterpunten of tips).

Vriendelijk, correct, aflevering perfect.

Graag info over de verwachte levertijd, als deze niet na 10 of 14 werkdagen plaatsvind.

chris

Lattenbodem`s besteld,duidelijke site,keurig op tijd geleverd,echter mijn 80*190 bodem heeft een lattenset minder omdat het achterste dwars balkje bovenaan bevestigd is waardoor er een lattenset... Lattenbodem`s besteld,duidelijke site,keurig op tijd geleverd,echter mijn 80*190 bodem heeft een lattenset minder omdat het achterste dwars balkje bovenaan bevestigd is waardoor er een lattenset minder past,jammer omdat mijn 70*190 bodem dit wel heeft...

duidelijke site,keurig nagebeld ivm 2 afwijkende maten(ivm caravan)super.

weet niet of er een andere lattenbodem is voor mijn afwijkende bodem

w den bok

Een te dun matrasdek gekocht , me zelf niet goed laten informeren, ik heb het probleem voorgelegd en er werd meteen een oplossing voor bedacht!

joop bonnemaijers

Prima. goed te woord gestaan

Tonnis poppema

Tot op heden is het bestelde en betaalde matras nog niet ontvangen. We hebben er al diverse malen over gebeld. De leverdatum wordt steeds verlengd. Nu al met 14 dagen vertraagd zonder dat er uitleg... Tot op heden is het bestelde en betaalde matras nog niet ontvangen. We hebben er al diverse malen over gebeld. De leverdatum wordt steeds verlengd. Nu al met 14 dagen vertraagd zonder dat er uitleg of toelichting van uw kant.

Reactie Hoorn beddenhuis:

Deze klant is op de hoogte gebracht van de levertijd, wij hebben aangeven in welke week het matras bij ons binnen zou komen. In dit geval kwam het matras in het eind van de week bij ons binnen in... Deze klant is op de hoogte gebracht van de levertijd, wij hebben aangeven in welke week het matras bij ons binnen zou komen. In dit geval kwam het matras in het eind van de week bij ons binnen in plaats van het begin van de week. Daardoor klopt het dat wij het in dit geval niet binnen de 10 werkdagen hebben kunnen leveren. De bestelling is kort daarna afgeleverd bij de klant. Wij streven er altijd naar om altijd matrassen binnen 10 werkdagen af te leveren.

A. ter Laag

Vriendelijke ontvangst

vriendelijke ontvangst bij bezoek showroom. Hulpvaardig

Geleverd Nasa kussen voldoet helaas niet aan de verwachtingen. Erg hard en het voegt zich niet. Hebben het kussen open gemaakt en de vlokken leken niet erg op Nasa traag schuim.