Pouwels

Uitstekend. Bestellen via internet, informatie via de showroom.

veronique

Zeer correct en vriendelijke service en goede kwaliteit. Echt een aanrader en ook keurig en vriendelijke bezorgservice...

Keurig opgebeld of de maat van de lattenbodem wel klopte...en nee ik had verkeerd gemeten. Nou dat is nog eens service. Zat ik niet met een te kleine lattenbodem thuis.top hoor

Geen verbeter punten

Prima geholpen

a koevoets

Goed produkt en goede en snelle levering

Prima service en snelle levering

Dit bedrijf is telefonisch goed bereikbaar. Mijn vragen werden geduldig beantwoord.

Vermeld het gebruikte materiaal (houtsoort) op de website en geef instructies voor het instellen van de lattenbodem

Binnen 2 dagen na bestelling (zaterdag en zondag) werd ik gebeld dat ze de dag erna het product konden brengen. Nadruk op konden, dit werd namelijk met mij overlegd, of het voor mij ook goed uit... Binnen 2 dagen na bestelling (zaterdag en zondag) werd ik gebeld dat ze de dag erna het product konden brengen. Nadruk op konden, dit werd namelijk met mij overlegd, of het voor mij ook goed uit kwam. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

Nvt

Marijke

Contact was goed, de levertijd was met drie weken langer dan de 2 a 10 dagen waarover op de website wordt gesproken.

Omdat de levertijd (veel) langer was dan gebruikelijk werd onze oude bedbodem gratis meegenomen.

Levertijd maken conform de 2 a 10 dagen die op de website staan.
Het duurde nu ongeveer drie weken voor de bedbodem die we bestelden kon worden geleverd.

Reactie Hoorn beddenhuis:

Het ging hier om een handverstelbare bodem in een zeer afwijkende maat en die was op het moment van bestellen tijdelijk niet voorradig. Daarom hebben wij gelijk contact met de klant op gezocht en in... Het ging hier om een handverstelbare bodem in een zeer afwijkende maat en die was op het moment van bestellen tijdelijk niet voorradig. Daarom hebben wij gelijk contact met de klant op gezocht en in overleg met haar een passende oplossing getroffen waardoor mevrouw niet in de problemen door de langere levertijd.

jolke romijnders

Duidelijke website,relatieve snelle levering,betalen bij ontvangst.

Duidelijke uitleg op de webpagina

Nee

Een byzonder goede ervaring

Heel goed advies gehad en heel klantvriendelijk

Bartelds Doppenberg

Prettig en betrouwbaar uitstekende uitleg en vriendelijk

Klantvriendelijk en duidelijkheid via de telefoon
Uitstekende Servische tijdens levering