In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Go4Growth

Gemakkelijk bestellen, thuisbezorgd en goede prijs!

Beste Go4Growth,
Beste Go4Growth,
Bedankt voor de mooie review. Wij hebben meerdere locaties in het land waar je zelf je hoogwerker kan op halen. Ook leveren wij zelf door heel het land. Dit alles kan je zelf online bestellen of ons even op bellen.
Groeten, Team Hoogwerkt

joke

Eerlijk bedrijf

Beste Joke,
Beste Joke,
We waarderen je review. Wij kijken altijd welke machine voor de klant en de klus het beste werkt. Hierbij zullen we eerlijk zijn wat de beste voordelen zijn zodat jij het beste advies hebt.
Met vriendelijk groeten, Team Hoogwerkt

Signing Group Nederland B.V.

Positief, goede prijzen en service

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant, Wat fijn om zo een review te ontvangen! We zien je graag terug voor de volgende klus.
Groeten, het Hoogwerkt team

Erwin Roeterdink

Goede machine voor een mooie prijs!

Beste Edwin Roeterdink,
Beste Edwin Roeterdink,
Bedankt voor u recensie, wij bieden een groot assortiment aan hoogwerkers. Al onze hoogwerkers hebben een lithium accu waardoor er altijd met 100% capaciteit gewerkt kan worden.

A

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant, bedankt voor de recensie! We zien je graag terug voor de volgende klus zodat we weer een fantastische klantbeleving kunnen bieden! Groeten, het Hoogwerkt team

R.K.Begraafplaats St.Barbara

Een hele prettige ervaring

Beste,
Bedankt voor de complimenten. Wij houden tijdens het gehele verhuur proces sterk contact met de klant. Het gaat er ten slotte om dat de klus geklaard kan worden met de juiste machine....
Beste,

OMD3D

Zeer klantvriendelijk en een zeer stipte levering. Alles is verlopen zoals afgesproken!

Beste OMD3D,
Wij zijn blij met de waardering van onze service. Wij werken samen met vaste partijen voor het leveren en bieden hierdoor machines door heel het land.
Met vriendelijk groeten...
Beste OMD3D,
Met vriendelijk groeten Team Hoogwerkt

Powerpeul

Zeer goed, flexibel, vriendelijk, uitstekende service

Beste Powerpeul,
Beste Powerpeul,
Bedankt voor de mooie review. Wij zijn een flexibel bedrijf die meedenken in de mogelijkheden die er zijn, ook als het last minuut is kijken wij hoe we jouw als klant nog de beste hoogwerker kunnen bieden.
Met vriendelijke groeten, Team Hoogwerkt

EC onderhoudsbedrijf

Zeer prettig en goed

Beste Ec onderhoudsbedrijf,
Bedankt voor de complimenten en graag tot de volgende keer. Wij werken vanuit de gedachten slimmer, sneller en duurzamer hoogwerkers te bieden.
Met vriendelijk...
Beste Ec onderhoudsbedrijf,

Cedeko

Goed , alleen jammer dat ze nu weer vetrekken uit Eindhoven

Beste Cedeko,
Bedankt voor de complimenten. Wij bezorgen wel nog in Eindhoven vanuit andere locaties. Hierdoor leveren wij door heel het land.
Groeten, Team Hoogwerkt