In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Kees Doomen Tuinadvies aanleg en onderhoud

Ik ben tevreden ,super geholpen,goede afspraken,goed bereikbaar

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze prachtige review! We proberen onze service elke dag te verbeteren. Door jouw beoordeling, krijgen we alleen nog maar meer motivatie om nog meer klanten van... Hartelijk dank voor het plaatsen van deze prachtige review! We proberen onze service elke dag te verbeteren. Door jouw beoordeling, krijgen we alleen nog maar meer motivatie om nog meer klanten van onze service te mogen voorzien.

POS Tandheelkunde

Zeer goed

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, daar worden we heel erg blij van!
Graag helpen we je de volgende keer weer aan één van onze full option machines, die ook af te halen zijn op verschillende locaties door heel Nederland.

RANDSTAD elektrotechniek

Volgens onze monteur goede/nette machines en geen "gedoe".

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor de review, Fijn om te horen. We zien jullie graag terug.

De Herberg

Jullie hebben mijn kerst gered, bedankt voor het snelle schakelen en accurate handelen.

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dank voor deze prachtige review! Wanneer jullie de volgende keer een hoogwerker nodig hebben waarbij alle veiligheidsopties in acht worden genomen horen we het graag.
Met vriendelijke...

SG Facility Solutions

Helemaal top

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor het plaatsen van deze ontzettend mooie beoordeling! Hoogwerkt gaat voor een 10. Wanneer je nogmaals van onze service gebruik wilt maken horen we het graag.
Met vriendelijke groet,...

bloks bouw

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dankt voor het plaatsen van deze review, we zullen contact met je opnemen om te vragen wat er precies is misgegaan en hoe we onszelf de volgende keer kunnen verbeteren.
Met...

Beter-Huis

Bagger

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. We vinden het bijzonder jammer dat je onze service als zeer slecht ervaren hebt. Helaas was de hoogwerker die wij hebben geleverd, welke je zelf hebt besteld, geen juiste machine voor de werkzaamheden die je hebt moeten uitvoeren.
In overleg hebben we een andere, wel geschikte hoogwerker ter plaatse geleverd. Voor het huren van de andere hoogwerker zijn geen kosten in rekening gebracht. In overleg met jullie kantoor, hebben we de transportkosten wel doorberekend.
Wij denken dat dit een nette manier van werken is, en we vinden het jammer dat je het hier niet meer eens bent.

REZ Dakveiligheid

Uitstekend, Volgens plan en erg meedenkend!

finishing 4 amsterdam

Nette hoogwerker/nette bediening, nette support per telefoon. geen instructie boekje aanwezig, min punt, persoon die aflevering regelde in bedrijf wist niets van machine af

Aannemersbedrijf P Kuijpers

Te weinig uitleg bij het afhalen ,toen de machine op storing viel niet teruggebeld door de storingsdienst, tweede keer dat deze op storing viel keurig teruggebeld en verder geholpen.