In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

SG Facility Solutions

Vriendelijk, snel, flexibel, meedenkend

Beste SG Facility Solutions,
Bedankt voor de recensie. Wij denken mee in de mogelijkheden bij het bestellen en kijken naar welke hoogwerker het beste is voor jouw klus.
Met vriendelijk...
Beste SG Facility Solutions,
Met vriendelijk groeten, Team Hoogwerkt.

Hoogeveen

Goed materiaal, zonde dat je door een andere leverancier een machine krijgt geleverd.

Beste Hoogeveen,
Bedankt voor u recensie. Fijne dat u ons materiaal goed heeft ervaren.
Met vriendelijk groeten Team Hoogwerkt

Cor Multiservice

Top service met goed onderhouden machine, ik kom zeker terug.

Beste Cor Multiservice,
Bedankt voor u complimenten, wij zorgen voor een snelle en persoonlijke service. Er wordt gekeken welke hoogwerker het beste is voor u klus. Tot de volgende keer....
Beste Cor Multiservice,
Groeten, Team Hoogwerkt

Ronald Licht Schilderwerken

Goed geholpendoor iemand die er verstand van had.

Beste Ronald Licht Schilderwerken,
Bedankt voor u review. Wij zijn een specialist in hoogwerkers en helpen u met de juiste kennis. Hopelijk tot de volgende keer.
Met vriendelijk groeten,...
Beste Ronald Licht Schilderwerken,
Met vriendelijk groeten, Team Hoogwerkt

Plieger

Erg snelle terugkoppeling. Tot nu toe altijd kunnen leveren zelfs als we 1 dag van te voren bestellen. Hele goede service

Beste Plieger,
Bedankt voor de complimenten! Wij zijn een flexibel bedrijf en kijken altijd mee naar alle mogelijkheden. Om jouw de beste machine te leveren.
Groeten, Het Hoogwerkt team

WEG Barten

Beste WEG Barten,
Beste WEG Barten,
Bedankt voor je mooie recensies. Wij zijn een duurzaam bedrijf en kijken hiermee naar de Co2 uitstoot. Zo zijn alle onze machines lithium aangedreven en hebben wij door het land heen bezorglocaties. Zodat wij minder afstand hoeven te rijden naar de klant.
Met vriendelijk groeten, Hoogwerkt

Aannemersbedrijf Rob Spikker BV

Prima service

Reactie Hoogwerkt:

Beste Aannemersbedrijf Rob Spikker BV.
Beste Aannemersbedrijf Rob Spikker BV.
Wat een mooie review, bedankt! Bij Hoogwerkt staat veiligheid voorop, hierom bieden wij alle accessoires voor de veiligheid zoals rijplaten of een afzetlint zelf aan.
Groeten, Het Hoogwerkt team

Henk Haaima

De bestelde hoogwerker is niet volgens afspraak bezorgd met als gevolg dat het ter plekke aanwezige verhuisbedrijf (vier man ingehuurd) moest worden geannuleerd en de spullen nu op straat staan.

Beste Henk Haaima,
Beste Henk Haaima,
Wij werken voor het leveren van Hoogwerkers met externe partijen. Echter was vanochtend de Hoogwerker niet op tijd geleverd waardoor wij hem niet bij u op tijd konden leveren. We hebben u toen de opties gegeven hem dezelfde dag nog op een later tijdstip te leveren, alleen dit was voor u geen opties. Wij doen altijd ons best alles op de juist locatie op tijd te leveren, hiervoor werken wij met verschillende partijen. Alleen blijven wij ook mensen en die maken soms wel eens fouten ons excuses hiervoor.
Groeten, Team Hoogwerkt

Nebojsa Savic

Zeer slecht

Beste Nebojsa Savic,
Beste Nebojsa Savic,
Wat vervelend dat je ons service niet goed hebt ervaren. Wij kijken naar elke review en willen graag van u weten wat u als slecht heeft ervaren. Wij bekijken per klant kijkt wat de beste hoogwerker is voor de klus. Zodat de klus op een sneller, slimmer en duurzamer manier gedaan kan worden.
Met vriendelijk groeten, Team Hoogwerkt

Sibibusi, de Roest

Goed: na registratie verliep de reservering niet helemaal soepel via internet. Telefonisch was het vlot en prettig. Machine was prima. Rekening klopte helaas niet: kabel werd in rekening gebracht... Goed: na registratie verliep de reservering niet helemaal soepel via internet. Telefonisch was het vlot en prettig. Machine was prima. Rekening klopte helaas niet: kabel werd in rekening gebracht terwijl ik de kabel bij retour brengen had aangewend om de machine weer bij te laden voor de volgende klant.
Rekening email retour gestuurd met deze opmerkin, nog geen nieuwe ontvangen. Zal binnekort wel goedkomen.