In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Robert

Top ervaring, goed en eerlijk advies

Van der Duissen

Vriendelijk en behulpzaam!.

Bob Hillebrand Elektrotechniek

Nette service en goede en snelle afhandeling.

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor deze fijne review. We hopen u snel weer terug te zien.

Groenebeek Installatietechniek B.V.

Molema VOF

Uitstekend!

smederij thijs vd helm

Heb voor de eerste keer daar gehuurd mmaar geen goede ervaring er mee.spin hoogwerker gehuurd rups liep er af met rijden kreeg ik de schuld dat wij er verkeerd mee om gingen zei de monteur die ter... Heb voor de eerste keer daar gehuurd mmaar geen goede ervaring er mee.spin hoogwerker gehuurd rups liep er af met rijden kreeg ik de schuld dat wij er verkeerd mee om gingen zei de monteur die ter plaatsen kwam dat is jullie schuld niet rubs lag er te slap op,
kreeg niet goed afgestempelt werkte maar half. al met al een tegen valler.

Beste heer vd Helm,
Beste heer vd Helm,
Bedankt voor uw recensie en de opbouwende kritiek. Wij hebben zoals u weet geen kosten voor de ontstane schade en huurpenningen aan u doorbelast. Graag zijn wij u in de toekomst wederom van dienst.
Team Hoogwerkt.

Leeuwestein Nautictrans

Klantvriendelijk, perfect materiaal

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor de review. We zie u graag terug.
Team Hoogwerkt.

VBG de Fontein

Goed meedenkend bedrijf. Niet duur!

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dank voor heet plaatsen van deze beoordeling. Graag verlenen we de volgende keer weer goede service en zullen we extra opletten op het gedeelte selectie en advies!
Met vriendelijke...

VvE van Rappardplein

Heldere afspraken, keurig op tijd

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, daar worden we blij van! Mochten we je de volgende keer weer kunnen voorzien van een full option machine horen we het graag.
Met vriendelijke...

Habets Klusbedrijf

Jammer, dat de gehuurde hoogwerker niet van zijn plaats wilde. Werd echter netjes opgelost. Klasse groter voor t zelfde geld. Misschien toch wat betere controle bij inleveren? Verder prima machine.... Jammer, dat de gehuurde hoogwerker niet van zijn plaats wilde. Werd echter netjes opgelost. Klasse groter voor t zelfde geld. Misschien toch wat betere controle bij inleveren? Verder prima machine. Als je n beetje technisch bent, wijst t zichzelf. De gegeven instructies waren voldoende.

Reactie Hoogwerkt:

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie beoordeling over Hoogwerkt! Jammer dat de machine die je oorspronkelijk had gehuurd, het op het moment van ophalen niet deed. We hopen dat je met de... Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie beoordeling over Hoogwerkt! Jammer dat de machine die je oorspronkelijk had gehuurd, het op het moment van ophalen niet deed. We hopen dat je met de grotere versie jouw werkzaamheden goed hebt kunnen uitvoeren.
Graag horen we of we jou de volgende keer weer één van onze zeer jonge, op lithium batterij machines mogen verhuren.