In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Impala Montage BV

Erg prettig bedrijf om zaken mee te doen. Snelle en nette service, denken goed mee en staan je keurig te woord

Geachte heer Kelderman,
Geachte heer Kelderman,
Hartelijk dank voor deze prachtige review! Mocht Impala Montage nog eens gebruik willen maken van onze services met een van onze machines, dan zijn we u graag opnieuw van dienst!
Met vriendelijke groet, Team Hoogwerkt

Zuid West Facilitaire Diensten

optima solution

Prima service

W-cover

Zeer goed

Beste w-cover,
Bedankt voor de complimenten en hopelijk tot de volgende keer!
Groeten, Team Hoogwerkt

Sam Groofing B.V.

Goede begeleiding van onze eerste huur. Goed geadviseerd en afgehandeld.

Beste Sam Groofing,
Bedankt voor de complimenten. Wij helpen graag bij welke hoogwerker het beste is voor jouw klus.
Groeten, Team Hoogwerkt

KLEUR!

Goede dienstverlening tegen een gunstige prijs. Telefonisch goed bereikbaar voor vragen. De juiste hoogwerker was snel geregeld.

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant, Wat fijn om zo een review te ontvangen! Bedankt voor de complimenten. We zien je graag terug voor de volgende klus. Groeten, het Hoogwerkt team

Café de Proeverij

Zeer goed. Als nieuwe klant is mij door Hans alles duidelijk verteld. En heeft hij mij zeer goed geholpen.

Beste Café de Proeverij,
Dank de complimenten naar onze medewerker. Wij helpen nieuwe klant graag met advies over Hoogwerkers en wat het beste is voor de klus. Hopelijk tot volgende keer!...
Beste Café de Proeverij,

Winthont

Reageren snel en flexibel op vragen.

Beste Winthont,
Bedankt voor u review. Een van onze uitgangspunten is een snelle service bieden voor al u vragen.

YDG

Super! Had een dag gehuurd maar voor 12uur weer teruggebracht. Er is netjes een halve dag in rekening gebracht. Daar kunnen ze bij borent nog wat van leren.

Beste YDG,
Dank voor de complimenten. Wij reken met uur prijzen waardoor je betaald voor de uren dat je hem gebruikt en niet voor de hele dag.