In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Muller Classic Occasions

Chatten ging perfect, super geholpen. Ophalen ging ook perfect, alleen bij terugbrengen had ik een vraag waarbij kortaf werd vermeld dat alle vragen via het hoofdkantoor gaan. Tevens vond ik de... Chatten ging perfect, super geholpen. Ophalen ging ook perfect, alleen bij terugbrengen had ik een vraag waarbij kortaf werd vermeld dat alle vragen via het hoofdkantoor gaan. Tevens vond ik de terugbetaling van de resterende borg veel te lang duren. Dit moet makkelijk innen 24 uur na het terugbrengen van het gehuurde kunnen.

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor je feedback. Jammer dat je vraag niet naar tevredenheid is beantwoord bij terugkomst, op onze afhaallocaties is niet altijd alle informatie beschikbaar. Op het hoofdkantoor staan we... Bedankt voor je feedback. Jammer dat je vraag niet naar tevredenheid is beantwoord bij terugkomst, op onze afhaallocaties is niet altijd alle informatie beschikbaar. Op het hoofdkantoor staan we altijd voor je klaar via de chat en telefoon 0800-0016 om al je vragen te beantwoorden. We streven er naar om de borgsom zo spoedig mogelijk terug te betalen.
We zien je graag terug bij je volgende klus!
Groet, Team Hoogwerkt.

Van Ham Holding B..

Duidelijk / secuur / prettig

Reactie Hoogwerkt:

Hi Marisa,
Bedankt voor je feedback en leuk om te horen dat je enthousiast bent over Hoogwerkt.
Hi Marisa,
Jammer dat je het gemak van de machine nog wat minder vond. We staan uiteraard klaar om je te helpen met uitleg en tips. De machines zijn full option uitgevoerd en zou je in principe snel en stil mee kunnen werken. Voor de volgende keer :)
Groet, Team Hoogwerkt.

Böcker Nederland b.v.

Gewoon goed geregeld! Nieuwe machine, op tijd gebracht en gehaald. Huurkosten per uur is goud. Communicatie omtrent brengen en halen prima!

HEB IK AL EEN KEER BEOORDEELD! (4 EN 5 STERREN)

Goede prijs, goede communicatie,

Uitstekende ervaring met verhuur service

Goede begeleiding.

Top. Volgende klus ga ik weer voor hoogwerkt�

Wij hebben bij u een knikarm hoogwerker gehuurd, echter bij aflevering waren de batterijen van de hoogwerker niet geladen en konden wij een dag later beginnen met onze werkzaamheden!
Als...
Als inkoppertje hebben wij toen een mail verstuurd met een foto van de hoogwerker , met aan iedere zijde vier kaarsen.
Hij was zo dood als een pier!
Tot mijn verbazing stond de foto op jullie website, met de mededeling dat wij hem ingewijd hadden!
Deze foto was alleen bedoeld ter lering, gelukkig hebben jullie hem weer verwijderd.
Later kwamen wij erachter dat we het met deze hoogwerker niet konden redden en hebben jullie heel snel een schaar hoogwerker geleverd.
Verder mooi materiaal en goede service,
Groet fa P Boon en het team van de St Petrus Parochie

Prima materiaal, strakke trailer. Cilinder slechte kwaliteit. Verder was de schaarhoogwerker erg gevoelig. Volgende keer proberen we een ander model!