In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Bizconsult bv

Alles ging top behalve het aanleveren van een verkeerde maat rolsteiger. Gelukkig is dat ook binnen de tijd hersteld.

Beste klant,
Fijn om te horen dat de juiste steiger snel geleverd kon worden. Wij zien je graag terug voor de volgende klus op hoogte!
Groeten, het Hoogwerkt team

Kalmijn & Partners BV

Ben heel tevreden over jullie service en het materieel (zo goed als nieuw)

Beste klant,
Hartelijk dank voor deze mooie woorden. Wij vinden het belangrijk dat jij en onze andere klanten met nette en nieuwe machines kunnen werken die van alle gemakken zijn voorzien. Tot snel!
Groeten, het Hoogwerkt team

Ok van Wifferen BV

Op zich een goede ervaring, maar helaas was het niet op het afhaal bekend dat ik een hoogwerker kwam halen en daardoor heeft het langer geduurd (ongeveer een half uur) voordat ik met de hoogwerker... Op zich een goede ervaring, maar helaas was het niet op het afhaal bekend dat ik een hoogwerker kwam halen en daardoor heeft het langer geduurd (ongeveer een half uur) voordat ik met de hoogwerker aan het werk kon

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant. Jammer om te horen dat het wat langer duurde om de hoogwerker af te halen. Gelukkig ging alles hierna wel van een leien dakje! We nemen jouw feedback mee en kijken hoe we het... Beste klant. Jammer om te horen dat het wat langer duurde om de hoogwerker af te halen. Gelukkig ging alles hierna wel van een leien dakje! We nemen jouw feedback mee en kijken hoe we het afhaalproces kunnen versnellen. Tot snel! Groeten, het Hoogwerkt team.

Anculus

Hoogwerkt levert maatwerk en stelt de klant centraal!!

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant. Dat zijn nu eens mooie woorden! Hartelijk dank en tot snel! Groeten, het Hoogwerkt team

De Vries

Uitstekend

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant. Bedankt voor de mooie review en tot snel! Groeten, het Hoogwerkt team

BV Stok

Voor het eerst een hoogwerker besteld en prima bevallen. Er wordt goed meegedacht. Bestelde last minute en kon zondagavond bezorgd worden, zodat ik maandag direct kon starten.

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant. Bedankt voor de mooie woorden. Tot de volgende klus! Groeten, het Hoogwerkt team.

De Vries acupunctuur

Geweldig wat een service!!!
Goede uitleg het apparaat was perfect

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant. Hartelijk dank voor de fijne review. We zien je graag snel terug! Groeten, het Hoogwerkt team.

Timmer en aannemersbedrijf Geert de Jonge vof

Timmer en aannemersbedrijf Geert de jonge vof

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant. Helaas ging het bij deze bestelling met de borg niet helemaal goed. Gelukkig hebben we dit snel samen kunnen oplossen. Tot de volgende keer! Groeten, het Hoogwerkt team

A.G.B. Siemerink

Uitstekende service ter plekke: er was een verkeerde sleutel meegekomen en het veiligheidsharnas was vergeten maar deze werden gelijk nagebracht. Dat was geen probleem omdat de chauffeur ruim van... Uitstekende service ter plekke: er was een verkeerde sleutel meegekomen en het veiligheidsharnas was vergeten maar deze werden gelijk nagebracht. Dat was geen probleem omdat de chauffeur ruim van tevoren arriveerde.

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant. Fijn om te vernemen dat de sleutel en het harnas snel en op tijd nageleverd werden. We zien je graag terug voor je volgende klus op hoogte! Groeten, het Hoogwerkt team.

Resta BV

Perfect

Reactie Hoogwerkt:

Beste klant. Goed om te horen. Tot snel! Groeten, het Hoogwerkt team.