In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

BB-Tours

Schaarlift gehuurd

Beste klant,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
We zijn blij dat je Hoogwerkt goed hebt ervaren en zijn jou in de toekomst wederom graag van dienst!
Vriendelijke groet,
Team...
Beste klant,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
Vriendelijke groet,

wterkuile@arsis.nl

Heel goed

Beste meneer Ter Kuile,
Dank voor het prachtige cijfer en het schrijven van deze review. Mocht er in de toekomst nogmaals een oogwerker nodig zijn, staan we altijd voor je klaar.
Met...
Beste meneer Ter Kuile,

J. Van der Vlist H.C.S

Keurig geholpen, op het laatste moment nog rijplaten geregeld.
En ook nog de hoogwerker gewisseld voor een maatje kleiner.
1,5 uur verder en de machine was gewisseld. Echt top!
Dank...
Keurig geholpen, op het laatste moment nog rijplaten geregeld.
En ook nog de hoogwerker gewisseld voor een maatje kleiner.
1,5 uur verder en de machine was gewisseld. Echt top!
Dank daarvoor.

Beste Joop,
Beste Joop,
Dank dat jij de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijn om te lezen dat jij de service en snelheid van leveren zo kan waarderen. We helpen je graag weer in een volgend project.

Allroundbouw

Top service

Beste Allroundbouw,
Beste Allroundbouw,
Bedankt voor het schrijven van een review. Mooi om te zien dat de service en kwaliteit gewaardeerd wordt met een 9. Wij zullen constant bezig zijn met het verbeteren van onze processen om richting een 10 te werken.

Veldkamp vastgoed onderhoud b.v

Altijd goeie spullen, levering altijd op tijd en als je de machine afmeld volgende dag ook opgehaald.

Beste Ferdjo,
Beste Ferdjo,
Dankjewel dat je de tijd heb genomen om een review te schrijven. Fijn om te lezen dat de ervaring goed bevallen is, mochten er in de toekomst projecten zijn zullen we graag weer van dienst zijn.

Ambutraining BV

Fijn bedrijf ! Vriendelijk personeel zowel achter de telefoon als bij het ophalen van de hoogwerker

Beste Ambutraining BV,
Beste Ambutraining BV,
Dankjewel dat jullie de tijd hebben genomen een review te schrijven. Aansluitend een mooi cijfer, fijn om te lezen dat de ervaring in de service zo goed is geweest. Wij zullen ons verder inzetten om van deze 8 een 10 te maken.

Zuid West Schoonmaakbedrijf

Top

Beste Eric,
Bedankt voor het mooi cijfer. Prettig om te lezen dat de ervaring over alle onderdelen goed is. Wij zullen blijven verbeteren zodat deze ervaring goed blijft.
Met vriendelijke...
Beste Eric,

Technisch Adviesbureau Mark

Schaarhoogwerker stond keurig klaar op plaats van bestemming op de gewenste dag.

‎Beste Technisch Adviesbureau Mark,
‎Beste Technisch Adviesbureau Mark,
Enorm bedankt voor het prachtige cijfer! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Zoals te lezen erg tevreden over service & levering van de machine. Wij nemen graag nog contact op over de ervaring met de machine, mogelijk dat wij hier nog verbetering in kunnen aanbrengen.

Glenn

Meneer is iemand waar je niet mee in zee moet gaan, komt zijn afspraken niet na, heeft geen actieve herinneringen aan wat hij gezegd heeft. Maar zegt wel dat ik hem bedreigd heb.

Hij...

Hij zou mij vrijdags bellen of ik hem of ik de hoogwerker nodig ben, dat was ik niet maar de donderdag ervoor heeft het bedrijf wel al de hoogwerker neergezet (ook daar loog meneer over dat dat vrijdag ochtend was, wat niet zo was)
Vervolgens krijg ik een rekening van het bedrijf dat ik de transport kosten moet betalen, dat lijkt mij niet ver als je een mondelinge afspraak hebt.
Vrijdag contact hebben maandag leveren mits ik de hoogwerker nodig was.

Helaas sturen ze dus een betaling dus afpersing terwijl er intern een fout word gemaakt. En ze willen dat niet oplossen omdat meneer last van geheugen verlies heeft. Meneer weet niks van de afspraak.

Ik zou dus niet met dit bedrijf in zee gaan

- komen hun afspraken niet na
- stellen een zogenaamd contract op zonder toezegging
- halen automatisch het geld van je rekening

U bent gewaarschuwd

Beste Glenn,
Beste Glenn,
Dankjewel voor jou feedback. Benoemde voorvallen zijn door ons anders ervaren en wij vinden het dan ook jammer dat we niet tot een directe oplossing konden komen met elkaar. Op basis van jou feedback hebben we de processen al kunnen verbeteren en hierdoor zal dit in de toekomst voorkomen worden.

Buitenhuis Hoveniers

Meestal goed.

‎Beste Buitenhuis Hoveniers,
‎Beste Buitenhuis Hoveniers,
Enorm bedankt voor het cijfer! We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Hierin zie ik dat de service erg gewaardeerd wordt, echter in advies nog beter kon. We zouden graag contact opnemen om te kijken wat wij beter kunnen doen!
Team Hoogwerkt.