In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Thor Logical

Welwillend en snel contact bij vragen.

RHCP Technisch beheer

Goede schaarhoogwerker tegen schappelijke prijs, service uitstekend

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor de recensie! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen met ons.

de Vreede elektrotechniek

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor de terugkoppeling! Met een score van 7/10 mogen we niet ontevreden zijn, maar toch willen we ervoor zorgen dat je de volgende keer de beleving met een hoger cijfer zou ervaren. Het... Bedankt voor de terugkoppeling! Met een score van 7/10 mogen we niet ontevreden zijn, maar toch willen we ervoor zorgen dat je de volgende keer de beleving met een hoger cijfer zou ervaren. Het gemak van de Schaarhoogwerker Breed Lithium 10,1m gaf je met een 3,5 van de 5 sterren de laagste beoordeling. Als je ons kan vertellen wat hieraan niet 100% aan de verwachtingen voldeed, dan help je ons jou de volgende keer beter van dienst te zijn.

Buitenhuis Hoveniers

Meestal goed.

Reactie Hoogwerkt:

Beste Arjan, bedankt voor de feedback. Laten we de volgende keer samen voor een 10 gaan!

jc schotinstallatietechniek

Zeer goed bevallen heldere en duidelijke afspraken die ook daadwerkelijk nagekomen worden

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor de terugkoppeling Jan Kees. Fijn dat de machine en de service goed zijn bevallen, op naar het volgende project!

AKB Longs bv

Fijne club om zaken mee te doen.

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. We hopen je snel weer te zien!

B van der Loo.

Slecht. Hoogwerker van 8.00 uur tot 17.00 uur gereserveerd en betaald , word deze pas om 12.30 uur geleverd. Na 10 telefoontjes en vele beloftes verder , word er niks gecompenseerd . Hele slechte... Slecht. Hoogwerker van 8.00 uur tot 17.00 uur gereserveerd en betaald , word deze pas om 12.30 uur geleverd. Na 10 telefoontjes en vele beloftes verder , word er niks gecompenseerd . Hele slechte ervaring met dit bedrijf.

Geachte heer Van der Loo, beste Bob,
Geachte heer Van der Loo, beste Bob,
Bij uw order is helaas gebleken, dat wij niet overal invloed op hebben. Het gaat wel eens mis met de levering, met de machine, met personeel, maar we proberen het altijd goed op te lossen.
Gelukkig heeft u uw klus - ondanks de verlate levering - die mooie lentedag in juni nog afgekregen.
Het voelt gek genoeg onvermijdelijk om 3 maanden later uw reactie te zien.
In algemene zin proberen we dit soort situaties te voorkomen en ik ben dan ook blij met mijn team. Ondanks uw toon en dreiging met een negatieve recensie, is mijn team blijven zoeken naar een bevredigende oplossing. Helaas is dat niet gelukt.
Wij zullen vandaag u als klant blokkeren.
Arnold Grootveld
Directeur
P.s.
Iedereen die deze recensie leest, krijgt de compensatie - die we Loodgietersbedrijf Bob van der Loo geboden hebben - als korting op hun eerste hoogwerker huurorder! Vermeld bij uw reservering deze recensie en we brengen het bedrag in mindering op uw order.

De Opknappert Schilderwerken

Makkelijk reserveren en alles volgens afspraak

Beste klant,
Bedankt voor de goede recensie. Wat fijn dat je tevreden was over ons, onze machine en ons bestelsysteem. We zien je graag snel weer eens terug!
Team...

N. Rijnberg

Spinhoogwerker 15,4m: wat een fijne machine!
Past makkelijk door een poort of deur. Voldoende reikwijdte & hoogte.
Eenvoudig te bedienen.

Beste Nico,
Bedankt voor je review en positieve beoordeling. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!
TEAM HOOGWERKT

Garant schildersbedrijf

Klantvriendelijk en komt de gemaakte afspraken na!

Beste klant,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
Beste klant,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
We zijn blij dat je Hoogwerkt goed hebt ervaren en zijn jou in de toekomst wederom graag van dienst! Wat zouden wij naar uw ervaring nóg beter kunnen doen om u van dienst te zijn? We horen het graag!
Vriendelijke groet,