In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Engelsned

Prima service, reageren snel op vragen en houden zich aan afspraken

QV Services

Zeer goed

Faber

Chauffeur kwam te laat en er was geen bediening van het materieel

Reactie Hoogwerkt:

Het klopt inderdaad dat we door omstandigheden wat laat waren. Ons was niet bekend dat bediening noodzakelijk was. Als men vooraf aangeeft dat een machine bediener aanwezig dient te zijn dan kunnen... Het klopt inderdaad dat we door omstandigheden wat laat waren. Ons was niet bekend dat bediening noodzakelijk was. Als men vooraf aangeeft dat een machine bediener aanwezig dient te zijn dan kunnen wij dat altijd voor u regelen.
Team Hoogwerkt.

Li sports

Hijswerktuig gehuurd met goede service

Robert

Top ervaring, goed en eerlijk advies

Van der Duissen

Vriendelijk en behulpzaam!.

Bob Hillebrand Elektrotechniek

Nette service en goede en snelle afhandeling.

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor deze fijne review. We hopen u snel weer terug te zien.
Team Hoogwerkt

Groenebeek Installatietechniek B.V.

Molema VOF

Uitstekend!

smederij thijs vd helm

Heb voor de eerste keer daar gehuurd mmaar geen goede ervaring er mee.spin hoogwerker gehuurd rups liep er af met rijden kreeg ik de schuld dat wij er verkeerd mee om gingen zei de monteur die ter... Heb voor de eerste keer daar gehuurd mmaar geen goede ervaring er mee.spin hoogwerker gehuurd rups liep er af met rijden kreeg ik de schuld dat wij er verkeerd mee om gingen zei de monteur die ter plaatsen kwam dat is jullie schuld niet rubs lag er te slap op,
kreeg niet goed afgestempelt werkte maar half. al met al een tegen valler.

Beste heer vd Helm,
Beste heer vd Helm,
Bedankt voor uw recensie en de opbouwende kritiek. Wij hebben zoals u weet geen kosten voor de ontstane schade en huurpenningen aan u doorbelast. Graag zijn wij u in de toekomst wederom van dienst.
Team Hoogwerkt.