In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Van Oevelen schilderwerken

Uitstekend/ betrouwbaar

Wassmann Beheer B.V.

Top service en communicatie

Reactie Hoogwerkt:

Super bedankt voor je geweldige review en de 10! We zijn echt blij om te horen dat je tevreden bent. We kijken ernaar uit om je snel weer van dienst te mogen zijn!

Zuid West Schoonmaakbedrijf

Zeer prettig

Reactie Hoogwerkt:

Dank voor je feedback en de maximale score van 10! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent.

Dabor Schilderwerken

De klantenservice ben ik compleet tevreden over.

De klantenservice ben ik compleet tevreden over.

Alleen de probleemoplossing als er een probleem heeft plaatsgevonden laat echt nog wel wat te wensen over, meerdere keren beloofd terug gebeld te worden. Tot op heden niet terug gebeld het probleem is dan ondertussen wel opgelost.

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. We vinden het jammer dat de probleemoplossing niet naar wens was. We hebben dit... Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice. We vinden het jammer dat de probleemoplossing niet naar wens was. We hebben dit opgepakt en waarderen het enorm dat je ons hierop hebt gewezen. Hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn.

Schilder en onderhoudsbedrijf Marcel Roodnat

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor je reactie! We zijn blij om te horen dat je tevreden ben en hopen je snel weer van dienst te mogen zijn!
Groeten Team Hoogwerkt

Sonmez

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor deze fantastische beoordeling. We zijn super blij om te horen dat alles naar wens was. We kijken ernaar uit om je snel weer te zien. 😊

Thor Logical

Welwillend en snel contact bij vragen.

RHCP Technisch beheer

Goede schaarhoogwerker tegen schappelijke prijs, service uitstekend

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor de recensie! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen met ons.

de Vreede elektrotechniek

Reactie Hoogwerkt:

Bedankt voor de terugkoppeling! Met een score van 7/10 mogen we niet ontevreden zijn, maar toch willen we ervoor zorgen dat je de volgende keer de beleving met een hoger cijfer zou ervaren. Het... Bedankt voor de terugkoppeling! Met een score van 7/10 mogen we niet ontevreden zijn, maar toch willen we ervoor zorgen dat je de volgende keer de beleving met een hoger cijfer zou ervaren. Het gemak van de Schaarhoogwerker Breed Lithium 10,1m gaf je met een 3,5 van de 5 sterren de laagste beoordeling. Als je ons kan vertellen wat hieraan niet 100% aan de verwachtingen voldeed, dan help je ons jou de volgende keer beter van dienst te zijn.

Buitenhuis Hoveniers

Meestal goed.

Reactie Hoogwerkt:

Beste Arjan, bedankt voor de feedback. Laten we de volgende keer samen voor een 10 gaan!