Jordy

Top makelaar! Heeft ons continue op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen en is erg goed bereikbaar per tel of mail.

Elvira Middelburg

Hele fijne makelaar!

Sandra van Mossevelde

Hooghlanden makelaars heeft zelf een hele goede fotograaf in dienst en de presentatie op Funda is het best mogelijk wat zorgt voor een heel hoge positie in de zoekresultaten. Alle medewerkers waar... Hooghlanden makelaars heeft zelf een hele goede fotograaf in dienst en de presentatie op Funda is het best mogelijk wat zorgt voor een heel hoge positie in de zoekresultaten. Alle medewerkers waar we contact mee hebben gehad, zijn deskundig, aardig en betrouwbaar. Veel bezichtigingen gehad en prettige afhandeling. Gratis gebruik gemaakt van handige verhuisbus. Beter kan niet, top!

Jacqueline H

Wij zijn zeer tevreden over Hooglanden Makelaars. De waarde van ons appartement werd eerst met een bezoek bepaald, daarna hebben we de keuze gemaakt om een uitgebreide fotoreportage te maken zodat... Wij zijn zeer tevreden over Hooglanden Makelaars. De waarde van ons appartement werd eerst met een bezoek bepaald, daarna hebben we de keuze gemaakt om een uitgebreide fotoreportage te maken zodat ons appartement goed gepresenteerd kon worden. De presentatie bleek goed, waar de eerste kijker zijn financiële gedeelte niet rond kon krijgen , heeft de 2e geïnteresseerde de woning gekocht. Al met al was de woning binnen 2 weken verkocht!

Alles is keurig netjes verzorgd en afgehandeld, heb je een vraag bellen ze direct terug of beantwoorden ze direct je mail. Ze bieden gratis een verhuisbus aan, die je een hele dag mag lenen mocht je zelf je spullen willen overbrengen. Prima service!

ARINA Terol

Heel goede begeleiding met verkoop van mijn flat.
Als ik vragen had werd gelijk teruggebeld heel fijn. Nou en als topper de verhuis bus dat was ideaal.

Martin van Holstein

Superfijne ervaring gehad in de tijd dat mijn appartement te koop stond, de bezichtigingen bleven komen en na een paar weken was het verkocht!

J wakker

Uitstekend bedrijf!

Fam beck

Zeer tevreden over dit bedrijf...
Alles keurig netjes verzorgd en afgehandelt.
We konden ook een verhuisbus lenen.
Top service!

John

Een goede ervaring ons huis was supersnel verkocht met een zeer goede prijs

Ingrid en Hester

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Ons huis was snel verkocht voor een zeer goede prijs. Hans heeft ons uitstekend begeleid in het verkoopproces. Blij dat we voor Hooghlanden... Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Ons huis was snel verkocht voor een zeer goede prijs. Hans heeft ons uitstekend begeleid in het verkoopproces. Blij dat we voor Hooghlanden hebben gekozen. Het gebruik van de verhuis bus is een leuke extra! Bedankt!