Transparante makelaar in het verkoopproces van ons huis. Duidelijke communicatie en komt afspraken na. Groot pluspunt is dat de makelaar een verhuisbus heeft voor de klanten. Mocht er in de toekomst... Transparante makelaar in het verkoopproces van ons huis. Duidelijke communicatie en komt afspraken na. Groot pluspunt is dat de makelaar een verhuisbus heeft voor de klanten. Mocht er in de toekomst een eventuele volgende verhuizing zijn dan zou ik ze zeker weer benaderen.

Sadal

Deskundig, ontzorg van A tot Z, fantastisch begeleid met de verkoop van mijn huis

Melissa

Wij hebben ons huis met hulp van Hooghlanden Makelaars gekocht en wat hebben wij dit positief ervaren. Door Hans en Julia, maar ook zeker de rest, super goed geholpen. Geen vraag was te veel of te... Wij hebben ons huis met hulp van Hooghlanden Makelaars gekocht en wat hebben wij dit positief ervaren. Door Hans en Julia, maar ook zeker de rest, super goed geholpen. Geen vraag was te veel of te moeilijk :)! Mochten wij ooit in de toekomst ons huis willen verkopen en/of een ander huis willen kopen, dan weten wij wel voor wie we weer gaan!

Usha

Wij kunnen een ieder Hooghlanden Makelaars aanbevelen. We zijn vanaf het begin heel goed begeleid met de verkoop van onze woning. Alles wordt je uit handen genomen, ze denken met je mee, echt... Wij kunnen een ieder Hooghlanden Makelaars aanbevelen. We zijn vanaf het begin heel goed begeleid met de verkoop van onze woning. Alles wordt je uit handen genomen, ze denken met je mee, echt uitstekend geholpen. Alles is heel snel gegaan, half juni stond ons huis in de verkoop en 9 september jl is het verkocht. Bedankt nogmaals Hooghlanden Makelaars!

Cherise & Nick

Hooghlanden Makelaars heeft ons uitstekend geholpen met de aankoop van onze woning in het Westland! Zij hebben ons van alle zorgen ontdaan met hun deskundigheid, vriendelijkheid en ervaring. Tevens... Hooghlanden Makelaars heeft ons uitstekend geholpen met de aankoop van onze woning in het Westland! Zij hebben ons van alle zorgen ontdaan met hun deskundigheid, vriendelijkheid en ervaring. Tevens hebben zij mijn apartement in Spijkenisse heel snel weten te verkopen. Met de mooie 360-graden foto's stond deze binnen no-time op Funda en stroomden de bezichtigingen binnen.
Voor zowel de verkoop als de aankoop hebben wij geen enkele zorgen gehad! Ook hebben wij gebruik gemaakt van de Hooghlanden Verhuisbus! Binnen 1 dag verhuisd vanuit Spijkenisse naar Naaldwijk.
Wij raden Hooghlanden Makelaars iederaan aan.

Plugge

1e contact met Hans Vergeer was super! Wij hebben heel goed met hem kunnen praten en zijn ervan overtuigd dat de resterende resultaten óók fantastisch zullen zijn!

Ben Scholten

Ons huis was snel verkocht.
Tijdens de verhuizing konden wij kosteloos gebruik maken van de verhuiswagen van hooghlanden en dat was echt perfect.
Nette schone en vooral ruime bus waar...
Ons huis was snel verkocht.
Nette schone en vooral ruime bus waar alles wat je maar hebt inpast.
In de wagen vind je allerlei handige benodigdheden zoals verhuisdozen, sjorbanden enz.
Dat in combinatie met doelgerichte en klantvriendelijke medewerkers maken het geheel tot een fijne ervaring.

Dennis en Tineke

Onze woning op een zeer professionele manier getaxeerd.zeer mooie foto’s en video’s gemaakt..al het personeel wat werkt bij Hooglanden zijn zeer klantvriendelijk en betrouwbaar ..de communicatie is... Onze woning op een zeer professionele manier getaxeerd.zeer mooie foto’s en video’s gemaakt..al het personeel wat werkt bij Hooglanden zijn zeer klantvriendelijk en betrouwbaar ..de communicatie is uitmuntend .. als service hebben ze een grote verhuisbus te leen GRATIS en dat voor 2 dagen dat is echt super ! Bedankt Hooglanden makelaar voor de verkoop van onze woning!! Dit was super snel .

Bianca

Fijne hulp met het zoeken van een woning en het verkopen van onze twee huizen, ook al was 1 van die huizen niet in Den Haag. Ook super handig dat we een bus konden lenen voor verhuizen, top!... Fijne hulp met het zoeken van een woning en het verkopen van onze twee huizen, ook al was 1 van die huizen niet in Den Haag. Ook super handig dat we een bus konden lenen voor verhuizen, top! Prettige communicatie en goed advies.

Olaf Hoogerdijk

Al meerdere keren uitstekend geholpen. Altijd sterk in advies en ondersteuning, snel en accuraat.