Anne Jet Plomp

Goed, maar heel raar dat je een bestelling plaatst en er niet om een bezorg moment wordt gevraagd. We kregen ineens een 'take it or leave it' mail twee dagen van te voren dat zegt: "We komen... Goed, maar heel raar dat je een bestelling plaatst en er niet om een bezorg moment wordt gevraagd. We kregen ineens een 'take it or leave it' mail twee dagen van te voren dat zegt: "We komen woensdag, dit is een definitieve afspraak. Als u niet kan kunnen we niet garanderen dat het op korte termijn gaat lukken". Prima dat jullie het druk hebben, maar zo communiceer je niet. Koppel je interne planningsagenda aan software waardoor de consument uit een aantal bezorg momenten kan kiezen. Dit moet te doen zijn!

Nathalie Andrieszoon

Duidelijk, snel en goede service!

Bianca Kuijpers

Goede service.

James Boekbinder

Heel goed tot nu toe. Snelle reacties op problemen, overzichtelijke administratie, ook geen probleem als account nog niet aangevuld was.

Gijs Kaldijk

Netjes, aardig . Goede uitleg

Catherine

Goed, bestellen ging makkelijk, een lever datum was snel bekend, op de leveringsdag werd ik van tevoren gebeld door Homie dat ze er bijna waren, installeren ging snel en eenvoudig, vriendelijk... Goed, bestellen ging makkelijk, een lever datum was snel bekend, op de leveringsdag werd ik van tevoren gebeld door Homie dat ze er bijna waren, installeren ging snel en eenvoudig, vriendelijk personeel

Albert Strieper

Goede ervaring, goede service,perfect apparatuur, en perfecte nette vriendelijke bezorgers.
Dus ook compliment voor de bezorgers deze hebben het voor mij de apparatuur netjes en keurig aangesloten.

Francine Bielders

Het apparaat, een koelkast, is nog maar net geleverd. De ervaringen, contacten met de klantenservice zijn uitermate positief. Aardige mensen aan de lijn die niet de indruk wekken dat elke vraag... Het apparaat, een koelkast, is nog maar net geleverd. De ervaringen, contacten met de klantenservice zijn uitermate positief. Aardige mensen aan de lijn die niet de indruk wekken dat elke vraag teveel is. Een en ander was snel geregeld en wekt een betrouwbare indruk.

Klaas Krist

Al een aantal jaar beschik ik over een wasdroger van Homie. Nog nooit 1 probleem ondervonden. In 1 woord geweldig

A.She

Super easy. In eerste instantie dacht ik dat het iets te mooi om waar te zijn leek, maar het tegendeel werd bewezen! Super snel geïnstalleerd. Kon gelijk mijn wasmachine gebruiken en het is... Super easy. In eerste instantie dacht ik dat het iets te mooi om waar te zijn leek, maar het tegendeel werd bewezen! Super snel geïnstalleerd. Kon gelijk mijn wasmachine gebruiken en het is uiteraard geen geld wat het helemaal perfect maakt. Ideaal voor mensen die het even niet zo breed hebben om gelijk een nieuwe wasmachine te kopen. Enige verbeterpunt dat ik zou hebben is om de keuze te geven een bezorgmoment in te plannen. Nu wordt deze zelf voor je bepaald en dat is niet handig voor mensen die werken. Voor de rest top!!!