Michael Adendorff

Generally good. Delivery appointment can emprove by getting more specific delivery time, especially for a single person that is not always at home

Reactie Homie Pay-Per-Use:

Hi Michael,
Thank you for your feedback!
We are appreciating that you took the time for writing a review.
We are working on a proper and better solution for this.
This will definitly...
Hi Michael,
Thank you for your feedback!
We are appreciating that you took the time for writing a review.
We are working on a proper and better solution for this.
This will definitly be improved this year.
If you have any further question, please let us know.
Kind regards,
Team Homie

Eric Schellevis

Snel afgeleverd en mooi nieuw apparaat

Marijke Winnubst

Vriendelijke manier van bezorgen en aansluiten.
Alleen ik mis een boekje met gebruiksaanwijzingen en model nummer van de wasmachine

Remco Loobeek

Keurig bedrijf komen alle afspraken na.

Casper Janssen

Netjes geleverd. Wel wat gedoe dat de wasmachine op Pay-Per-Use stond terwijl ik dat niet had gekozen. En duurt wel redelijk lang voor dit aangepast wordt. Maaaaaar, dat is niet erg. Ik kan wassen... Netjes geleverd. Wel wat gedoe dat de wasmachine op Pay-Per-Use stond terwijl ik dat niet had gekozen. En duurt wel redelijk lang voor dit aangepast wordt. Maaaaaar, dat is niet erg. Ik kan wassen en het werd goed opgepakt, dus voor mij geen probleem uiteindelijk. Op wat appjes na geen moeite.

Shirley Van olmen

Goede en snelle service

N Masic

Zeer tevreden

Daniëlle Stoks

De bestelling is zonder moeite verlopen. Ook heel snel het product in huis. Alleen de bezorgers vindt ik niet vriendelijk. Ze plaatsen het apparaat heel gehaast en vertrekken gelijk weer. Toen ik... De bestelling is zonder moeite verlopen. Ook heel snel het product in huis. Alleen de bezorgers vindt ik niet vriendelijk. Ze plaatsen het apparaat heel gehaast en vertrekken gelijk weer. Toen ik vroeg na de gebruiksaanwijzing, riep de bezorger halverwege de trap, wijst zich vanzelf. Vindt dat de bezorgers best wat meer klant vriendelijk kunnen zijn

Reactie Homie Pay-Per-Use:

Beste Daniëlle,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten!
Wij zijn blij om te horen dat alles soepel is verlopen, zo hoort het ook.
Betreft de bezorgers, wij...
Beste Daniëlle,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten!
Wij zijn blij om te horen dat alles soepel is verlopen, zo hoort het ook.
Betreft de bezorgers, wij zullen hen hier direct op aanspreken uiteraard.
Wij willen ten alle tijden een goede en klantvriendelijke service verlenen waarbij de klant bij ons op 1 staat. Hier is dan ook niet juist gehandeld en dit zal dan ook niet meer voorkomen.
Nogmaals bedankt en excuses vanuit onze kant!
Team Homie

Ellen Goossen

Prima service, snelle levering en vriendelijke medewerkers