Denise Van de Ven

Goed en snel

Francien Stevens

Was mijn eerste kennismaking tot nog toe tevreden.
Daarom nu 4 sterren in de toekomst als ik meer ervaring heb met Homie waarschijnlijk 5

Janny Hoekstra

Ik ben al een tijdje bij jullie.
Geen nieuwe klant.

Soumaya Lkoundi

Altijd goed bereikbaar, snel, kwalitatief goed

Ad Kooij

Best tevreden. Jammer dat zij nu over zijn naar vaste prijs per maand. Nu is het echt meer huren dan betalen voor het gebruik. Heeft wel iets van de glans van Homie weggenomen. Maar de prijs is nog... Best tevreden. Jammer dat zij nu over zijn naar vaste prijs per maand. Nu is het echt meer huren dan betalen voor het gebruik. Heeft wel iets van de glans van Homie weggenomen. Maar de prijs is nog steeds redelijk.

Reactie Homie Pay-Per-Use:

Hoi Ad,
Bedankt voor je review en leuk om te horen dat je tevreden bent met Homie.
Hoi Ad,
Bedankt voor je review en leuk om te horen dat je tevreden bent met Homie.
We zijn uiteraard niet volledig over naar een vaste prijs per maand. Wij kiezen er alleen voor om pay-per-use aan te bieden bij onze duurzaamste producten. Dit is in dit geval de "Homie pay-per-use wasmachine". Dit is de enige pay-per-use machine die op dit moment nog besteld kan worden. Wij wilden natuurlijk niet onze glans verliezen (:

Geert Hermkens

Uitstekend

Conny Heuvelmans

Snelle correcte levering, goed geholpen

Leo van Helden

Ben al een paar jaar klant, en toen ik laatst een nieuw was/droogcombinatie had besteld die niet aan mijn verwachting voldeed, kon ik zonder problemen omwisselen voor een losse wasmachine en droger.... Ben al een paar jaar klant, en toen ik laatst een nieuw was/droogcombinatie had besteld die niet aan mijn verwachting voldeed, kon ik zonder problemen omwisselen voor een losse wasmachine en droger. Service dus Top

Sela van Vreeswijk

Het concept vind ik heel mooi. Alleen kwamen de bezorgers helaas wel te laat en moest ik daar zelf achteraan. Verder is alles prima