Mari-angeli Girigorie

Goed ervaring met het product. en ben blij mee met de droger die ik heb gekregen!

ruud wendriks

Op dit moment ben ik zeer tevreden over homie

matilda. A Lawoe

Sneller service

Dag Matilda,
Dat is geweldig om te horen, dankjewel!

vanessa peroti

Klantvriendelijk en een top service

Dag Vanessa,
Dat is goed om te horen!

leen Bouwhuis

Geweldige service en vriendelijkheid van de mensen

Hey Leen,
Dat is fijn om te horen, wij waarderen jou ook zeer zeker als trouwe Homie klant.
Bedankt voor de review!
Wesley

Benji Korver

Eigenlijk wel prima, was snel geregeld en een mooie koelkast voor een lage prijs. Bezorging ook snel en op tijd, ook nadat ik mijn afspraak wijzigde. Alleen ben ik ontzettend tevreden over het... Eigenlijk wel prima, was snel geregeld en een mooie koelkast voor een lage prijs. Bezorging ook snel en op tijd, ook nadat ik mijn afspraak wijzigde. Alleen ben ik ontzettend tevreden over het bezorgen zelf. Er is heel veel rommel gemaakt, wat ik begrijp, en er werd wat opgeruimd. Maar vervolgens lagen er door heel het portiek resten aan afval. Vind het wel zo netjes als dat even wordt gezegd, dan had ik het graag opgeruimd. En bij het plaatsen van de koelkast werd deze door de gang en keuken geschoven waardoor er allemaal krassen in de vloer zitten. Als je met twee man bent lijkt het me dat je de koelkast kunt tillen en zo niet, dan regel je een kleedje.

Goedendag!
Bedankt voor je review.
Wij zijn blij om te horen dat de levering goed is verlopen.
Goedendag!
Bedankt voor je review.
Wij zijn blij om te horen dat de levering goed is verlopen.
Van de restjes peipschuim (afval) kan er altijd wat blijven liggen helaas doormiddel van het uitpakken van nieuwe machines. Wij zullen dit voortaan inderdaad even netjes vermelden als dit het geval is.
Betreft de krassen, mocht je schade hebben dan kan je hiervoor een mail sturen naar: info@homiegroup.com. Wij pakken wij dit samen met jou uiteraard netjes op.
Wij zullen dan zoeken naar een gepaste oplossing hiervoor.

Govert

Prima ervaring. Naam is verwarrend want volgens mij heb ik helemaal geen pay per use

Dag Govert,
Bedankt voor je review en je feedback!
Wij zullen dit intern meenemen.
Wij zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt met Homie!
Met vriendelijke...
Dag Govert,
Bedankt voor je review en je feedback!
Wij zullen dit intern meenemen.
Wij zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt met Homie!

Ella van der End

Super fijne ervaring met homie! Binnen 1 dag wasmachine geleverd en goed en makkelijk contact via WhatsApp. Dus heel gebruiksvriendelijk.

Goedendag Ella,
Bedankt voor je review.
Fijn om te horen dat alles bevallen, daar hebben wij ook zeker ons best voor gedaan.
Hopelijk kan en blijf je nog lang genieten van onze...
Goedendag Ella,
Bedankt voor je review.
Hopelijk kan en blijf je nog lang genieten van onze service.

Awien Bisfki

Goede ervaring gehad met Homie! Bestelling was snel geleverd en aangesloten.

Dag Awien,
Wat fijn om te horen!
Wij waarderen jouw review.
Homie