Mevr. Meer

Duidelijke site, fijne klantenservice.

service is prima en werd goed geholpen aan de telefoon door de klantenservice

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je onze website duidelijk vindt en tevreden bent over onze klantenservice. We zijn blij dat je goed geholpen bent aan de telefoon! 😊

Martijn

Zeer goed

Mooi product (gordijn rail) en top service. Volgens afspraak geleverd en voor de naleving van geleider (door mij te kort besteld) heb ik niks hoeven te betalen. Top.

?

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo tevreden bent met de Forest DS-Rail en de service. Super om te horen dat alles volgens afspraak is geleverd en dat je zonder extra kosten de geleider hebt... Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo tevreden bent met de Forest DS-Rail en de service. Super om te horen dat alles volgens afspraak is geleverd en dat je zonder extra kosten de geleider hebt ontvangen. Veel plezier met je nieuwe gordijnrails! 😊

Mevr. Hermans

Uitstekend

Snelle levering. Scherpe prijs

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de snelle levering en de scherpe prijs. Veel plezier met je nieuwe decoratie! 🎉

Mevr. van Essen

Staal geleverd zeer tevreden. Vervolgens bestelling gedaan voor deurmat op maat. Vervolgens deurmat ontvangen maar helaas met een scheur er in. Verpakking was onbeschadigd. Dit gemeld. In eerste... Staal geleverd zeer tevreden. Vervolgens bestelling gedaan voor deurmat op maat. Vervolgens deurmat ontvangen maar helaas met een scheur er in. Verpakking was onbeschadigd. Dit gemeld. In eerste instantie telefonisch vervolgens per mail onderbouwd met foto’s. Mat moest retour. En na een paar dagen eindelijk de mat zonder gebreken kunnen ophalen bij afhaalpunt.

Er wordt gereageerd op de mail.

Geen kapotte artikelen verzenden.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden was met het staal en dat er snel gereageerd werd op je mail. Onze excuses voor de beschadigde mat, dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Gelukkig... Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden was met het staal en dat er snel gereageerd werd op je mail. Onze excuses voor de beschadigde mat, dat had natuurlijk niet mogen gebeuren. Gelukkig heb je uiteindelijk een perfecte mat ontvangen. We zullen er alles aan doen om dergelijke fouten in de toekomst te voorkomen.

Dhr. Hommes

Telefonische service van mensen die weten waar het over gaat.
Transportschade snel erkent en hergezonden.

Foto's van bevestigingsmateriaal van elektrische gordijnrails plaatsen.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze telefonische service en dat het probleem met de transportschade snel is opgelost. We zullen je tip meenemen en werken aan... Bedankt voor je feedback! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze telefonische service en dat het probleem met de transportschade snel is opgelost. We zullen je tip meenemen en werken aan het toevoegen van foto's van het bevestigingsmateriaal voor de elektrische gordijnrails. 😊

Mevr. Tyrrell

Heel goed

Geholpen door deskundige medewerker

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de deurmat op maat en de deskundige hulp van onze medewerker hebt gewaardeerd 😊. Veel plezier met je aankoop!

Mevr. van Glabbeek

Goede site en snelle levering, top!

snelle levering, duidelijke site

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en duidelijke site. Veel plezier met je Pure and Original verf! 😊

Mevr. Potocnik-Kemp

Slecht

Nee

Betere service naar klanten, bij problemen met de klant meedenken, dat uitvoeren wat er beloofd wordt.

Dhr. Teeven

Verzending verliep niet geheel vlekkeloos. Vanwege verkeersdrukte. Daarom 2 dgn later weer ingepland en ontvangen.
Waarschijnlijk door t vaker on en uitladen was de verpakking op meerdere...
Waarschijnlijk door t vaker on en uitladen was de verpakking op meerdere plaatsen kapot.
We kijken zodra we gaan monteren of er schade is ontstaan.

Nvt

Nvt

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Jammer dat de verzending niet soepel verliep door de verkeersdrukte en de schade aan de verpakking. Mocht je tijdens het monteren schade aan de wandpanelen ontdekken, neem... Bedankt voor je feedback! Jammer dat de verzending niet soepel verliep door de verkeersdrukte en de schade aan de verpakking. Mocht je tijdens het monteren schade aan de wandpanelen ontdekken, neem dan gerust contact met ons op. We zorgen ervoor dat je tevreden bent met je aankoop!

Dhr. van Mourik

In 1 woord geweldig

Levering zoals afgesproken
Prijs kwaliteit

App bestelling is niet t3 volgen

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je feedback! Geweldig om te horen dat de levering en prijs-kwaliteit verhouding naar wens waren