Dhr. Philippi

Snelle bezorging, vriendelijke bezorger

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met de snelle bezorging. Veel plezier met je akoestisch paneel! ๐Ÿ˜Š

Dhr. Lagendijk

snel te bestelen overzichtelijk webshop

betere afspraken met Post NL, gekozen voor de avond levering omdat we tegen een deadline aan werken. Niemand gezien en opeens een bericht dat het pakket niet bezorgd kon worden. volgende dag konden... betere afspraken met Post NL, gekozen voor de avond levering omdat we tegen een deadline aan werken. Niemand gezien en opeens een bericht dat het pakket niet bezorgd kon worden. volgende dag konden we het pas ophalen. Als 2 werkende mensen die de openingstijden van het afhaalpunt niet halen konden we 2 dagen later het pas ophalen.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle bestelprocedure en overzichtelijke webshop. We begrijpen je frustratie met de levering en bieden onze excuses aan voor... Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle bestelprocedure en overzichtelijke webshop. We begrijpen je frustratie met de levering en bieden onze excuses aan voor het ongemak met Post NL. We zullen dit zeker aankaarten om de levering in de toekomst te verbeteren. Veel succes met je project! ๐ŸŽจ

Mevr. van Berkel

Heel fijn, goede service snelle levering

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering van het Blooming garden behang. Veel plezier ermee! ๐ŸŒธ

Mevr. Arends

Kwaliteit en afbeelding zijn erg mooi en genoeg smaken

Ik heb er geen seconde aan gedacht dat je met een schilderij van glas zoโ€™n inkijk hebt van een raam ertegenover! Is niet ontspiegelt!

Mevr. Denissen

Snel bezorgt en op tijd prima

prima

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de levering snel en op tijd was. Super dat je zo tevreden bent met de deurmat! ๐Ÿ˜Š

M Burger

Erg mooie panelen en nette levering.

Goede levering, duidelijke info en op maat levering is top!

Ik had een misrekening gemaakt qua, panelen waardoor ik bij moest bestellen. Op vrijwel alle sites zijn de panelen 60cm breed; de breedte zou iets duidelijker vermeld mogen worden

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de mooie panelen en de nette levering. ๐Ÿ› ๏ธ Fijn dat de op maat levering en duidelijke info je goed bevallen zijn!
Jammer van...
Jammer van de misrekening. We zullen ervoor zorgen dat de breedte van de panelen nog duidelijker vermeld wordt op onze site om dit in de toekomst te voorkomen. Bedankt voor je tip!

Dhr. Gerritsen

Uitstekend geholpen

Snel leveren en telefonisch goed bereikbaar

Ga zo door

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en telefonische bereikbaarheid. We gaan zeker zo door! ๐Ÿ˜Š

Dhr. Ham

Eenvoudig zoeken en bestellen

kooflijsten 2 meter lang besteld, zoeken, bestellen, betalen en leveren werkt eenvoudig en vlot.

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat het zoeken, bestellen, betalen en leveren zo eenvoudig en vlot verliep met onze 2 meter lange Orac Decor lijsten. We doen ons best om het proces zo soepel... Bedankt voor je review! Wat fijn dat het zoeken, bestellen, betalen en leveren zo eenvoudig en vlot verliep met onze 2 meter lange Orac Decor lijsten. We doen ons best om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen ๐Ÿ˜Š.

Mevr. Duijvenbode, van

Geen verbeterpunt voor mij

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de snelle levering je beviel. Veel plezier met je nieuwe behang! ๐ŸŽ‰

Dhr. van de Fliert

Heel tevreden

Alles prima verlopen

Geen zo door gaan

Reactie Home Design Shops:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat alles prima is verlopen en dat je heel tevreden bent met de verf. We gaan zeker zo door! ๐ŸŽจโœจ