Dhr. de Graaf

Uitstekend

Goede kwaliteit en snelle levering

Dhr. Brust

Prima en alles volgens afspraak geregeld.

Goede documentatie en komen z afspraken na.

Dhr. Camfferman

Perfecte maat voering.

Goede maatvoering.

Ga zodoor.

Dhr. Koning

Ik ben zeer tevreden over de service.

Afspraak is afspraak. Je geeft de maten op dat je wilt hebben en zij maken het op maat. Snelle levering en zeker niet te duur.

Alles was prima geregeld

Dhr. Weber

Zeer goede ervaring met een top service

Goede omschrijving van de producten en hele snelle levering.

Dhr. Weijers

Mooi product, snelle en prima levering.

Niets.

Mevr. Janssen

Positief

Alle informatie transparant!

Alles volgens afspraak.

Mevr. Vernie

Klantenservice is via e-mail goed bereikbaar en denkt mee. De op maat gemaakt houten akoestische panelen zijn mooi, passen goed en worden heel snel thuisbezorgd. De prijs-kwaliteit is goed. Wij zijn... Klantenservice is via e-mail goed bereikbaar en denkt mee. De op maat gemaakt houten akoestische panelen zijn mooi, passen goed en worden heel snel thuisbezorgd. De prijs-kwaliteit is goed. Wij zijn tevreden.

Snelle afhandeling, goede klantenservice, goede prijs-kwaliteitverhouding, mooi product

Het zou fijn zijn iets minder ‘updates’ (niet alle berichten bevatten nieuwe info) omtrent het bezorgen te ontvangen

Tibo Energy BV

Matig. Kwaliteit van de akoestische panelen is erg slecht. Twee bestellingen gedaan, beide keren warende producten van zeer matige kwaliteit.
Ik wordt na de beoordeling via mail lastig gevallen...
Ik wordt na de beoordeling via mail lastig gevallen of ik de beoordeling wil aanpassen naar een hoger cijfer.

Webshop is prima

Kwaliteit van de producten is niet goed. Nu de tweede bestelling achter de rug en voor de tweede keer teleurgesteld.