Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Demy

Snelle verwerking en heldere communicatie

Opmerkingen of tips

Ik had aangegeven dat ik een hond heb bij de aanmelding. Echter heb ik wel een huishoudelijke hulp gekregen die niet gesteld is van honden. Het gaat uiteindelijk prima, omdat mijn hond rustig is.... Ik had aangegeven dat ik een hond heb bij de aanmelding. Echter heb ik wel een huishoudelijke hulp gekregen die niet gesteld is van honden. Het gaat uiteindelijk prima, omdat mijn hond rustig is. Maar het zou fijn zijn als daar wel rekening mee wordt gehouden voor de hulpen en huizen.

Heel prettig

Opmerkingen of tips

zo veel mogelijk ten dienste willen zijn.

Claar van Houtum

Prima, snel gehandeld en goede match op het eerste gezicht.

Opmerkingen of tips

Prima match. Doordat ik drie verschillende mensen te spreken kreeg, had ik vooraf wel mijn twijfels of mijn vooraf gedeelde wensen goed doorgekomen waren. Ik had het prettig gevonden om het... Prima match. Doordat ik drie verschillende mensen te spreken kreeg, had ik vooraf wel mijn twijfels of mijn vooraf gedeelde wensen goed doorgekomen waren. Ik had het prettig gevonden om het telefoonnummer van de hulp te hebben voor de eerste afspraak, voor het geval dat. Was uiteindelijk niet nodig, maar voelt zekerder.

Liesbeth

Na even zoeken, hebben we een hele goede match. communicatie is altijd prima geweest.

Julia

De huishoudelijke hulp was snel geregeld. Af en toe zijn er wat communicatieve moeilijkheden (bij opstart), maar de huishoudelijke hulp doet haar werk heel goed. Ik ben heel tevreden.

Opmerkingen of tips

Het maken van een app waarmee het portal makkelijker bereikbaar is.

Denneman, Monique

We worden keurig op de hoogte gehouden wanneer hulp ziek is. Bij vakantie wordt gevraagd of we vervanging willen. Prima

Opmerkingen of tips

Wij zijn heel blij met onze hulp. Ze past goed bij ons.

R. Brouwer

Opmerkingen of tips

Ik wist niet dat ik een coƶrdinator had, waarvoor dan?

Annette Straver

Helemaal goed!

Opmerkingen of tips

er is bijna nooit vervang mogelijk bij ziekte/afwezigheid van vaste hulp

Helaas, is er een periode geweest waarin mijn hulp niet langdurig niet beschikbaar was. Vervanging was niet gemakkelijk en de communicatie hierover verliep niet vlot. Het is dat mijn hulp en ik er... Helaas, is er een periode geweest waarin mijn hulp niet langdurig niet beschikbaar was. Vervanging was niet gemakkelijk en de communicatie hierover verliep niet vlot. Het is dat mijn hulp en ik er goed samen uit konden komen.