Begeleiding

Goed ervaring

Geen opmerkingen

Kn konijnendijk

Marjan Buikema

Mijn ervaring met homeworks is prima! Altijd een snelle reactie via mail/app. Vriendelijk personeel.

Ga zo doir! ?

Beste Marjan,

Hartelijk dank voor de review en erg leuk te lezen dat u goede ervaringen heeft met Home Woks!

Astrid

Ik vindt mijn werkgever transparant en goed bereikbaar voor vragen. Omdat ik het druk heb kies ik zelf voor het gemak van mailen. Mijn salaris wordt ook altijd op tijd betaald en mijn werktijden...

Ik zou geen tips weten

Beste Astrid,

Hartelijk dank voor de review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze dienst aan jou.

a.m. wiltenburg-schellevis

Niets dan lof, goede deskundige hulp. Mijn hulp maakt zelf een prima plan waardoor alles regelmatig en goed wordt schoongemaakt/onderhouden. Bij vakantie of ziekte altijd goede vervanging. Door mijn...

nee, alles gaat goed.

Desiree de Wolf

Erg Fijne bedrijf om te werken, in 2016 ook al anderhalf jaar werkszaam geweest bij homeworks.

En nu sinds kort terug bij me oude vertrouwde baantje!

Alles word goed...

Beste Desiree,

Hartelijk dank voor de review en erg leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt!

Hartelijk dank Home Works en jouw Home Works Zuid Oost team

Hilde

Alles goed geregeld

Opmerkingen of tips

Ik heb leuke poets plaatsen

Reactie Home Works:

Beste Hilde hartelijk dank voor jouw review!
En fijn dat je het een dikke voldoende vindt!
Hartelijke goet,
Home Works

Voor alle duidelijkheid: directe ervaring heb ik alleen met de dame die elke twee weken een morgen schoonmaakt. Over haar ben ik zeer tevreden. Ze doet haar werk goed, volvoert wat ik haar vraag en...

Geen opmerkingen: tevreden

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw review en fijn om te horen dat u uitstekende ervaringen hebt met zowel uw hulp alsook Home Works!

veronica schram

Prima bedrijf om voor te werken.

Opmerkingen of tips

houden zo, prima zelfs. in het begin liep het nog wel eens fout met de communicatie, maar de laatste jaren gaat het goed.

Beste Veronica,

Hartelijk dank voor het geven van jouw review! Leuk dat jij de samenwerking met Home Works zo goed vindt gaan! Er goed om te horen!

Home Works en jouw regio Utrecht Team

Huishoudelijke hulp