Begeleiding
Communicatie

Hilde

Alles goed geregeld

Opmerkingen of tips

Ik heb leuke poets plaatsen

Reactie Home Works:

Beste Hilde hartelijk dank voor jouw review!
En fijn dat je het een dikke voldoende vindt!
Hartelijke goet,
Home Works

Voor alle duidelijkheid: directe ervaring heb ik alleen met de dame die elke twee weken een morgen schoonmaakt. Over haar ben ik zeer tevreden. Ze doet haar werk goed, volvoert wat ik haar vraag en...

Geen opmerkingen: tevreden

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw review en fijn om te horen dat u uitstekende ervaringen hebt met zowel uw hulp alsook Home Works!

Vriendelijke groet,

veronica schram

Prima bedrijf om voor te werken.

Opmerkingen of tips

houden zo, prima zelfs. in het begin liep het nog wel eens fout met de communicatie, maar de laatste jaren gaat het goed.

Beste Veronica,

Hartelijk dank voor het geven van jouw review! Leuk dat jij de samenwerking met Home Works zo goed vindt gaan! Er goed om te horen!

Vriendelijke groet,
Home Works en jouw regio Utrecht Team

Huishoudelijke hulp

Jacoba

De huishoudelijke hulp is nu 4x geweest en we zitten volgens mij aardig op één lijn wat betreft
de manier van schoonmaken. Ze doet het werk grondig en zelfstandig.
De communicatie met...

Reactie Home Works:

Beste Jacoba, Wat leuk om te horen dat de manier van schoonmaken u goed bevalt! Erg fijn. Ook goed om te horen dat u het met de hulp goed kunt vinden. Wat betreft de onderlinge communicatie wil ik u graag wel laten weten dat wij van alles voor u en de hulp blijven organiseren. Zo maken wij de facturen , zorgen we voor vervanging en kunnen we helpen als het tijdelijk niet helemaal naar wens gaat. Juist ook door contact met Home Works te onderhouden hebben wij goed inzicht en kunnen wij samen zorgen voor de beste hulp.

Op 4 september gebruik gemaakt van de huishoudelijke diensten. Homeworks stuurt een dame die geen Nederlands spreekt waardoor ze de instructies niet kon lezen en mijn vriend alles moest vertalen wat...

Opmerkingen of tips

Daar staan jullie niet voor open.

Slechte ervaring met het bedrijf. Vaak geklaagd dat het niet goed werd schoongemaakt, geprobeerd dit met schoonmaakster zelf te verbeteren maar kreeg het idee dat er vanuit Homeworks niet veel aan...

Reactie Home Works:

Beste klant, Wij vinden het altijd erg jammer als een klant niet tevreden is met onze hulp. Het heel specifiek op internet ingaan op een persoonlijke situatie doen we natuurlijk niet.

In algemene zin kunnen we wel aangeven dat we in bepaalde gebieden soms meer of soms minder hulpen hebben. Hierdoor komt het soms wel eens voor dat we een klant geen keuze uit hulpen kunnen aanbieden. Als de hulp dan niet helemaal naar uw is dan moet u als klant zelf bepalen of u de samenwerking stopt of dat u nog door gaat met een hulp waar u wat minder tevreden over bent. Wij leggen dit altijd voor aan een klant die hier dan zelf over beslist.

Daarnaast kunt u van ons verwachten dat wij op zoek gaan naar de beste hulp voor u wat ons jammer genoeg bij u niet gelukt is. En dat vinden wij natuurlijk niet leuk want we zijn afhankelijk van tevreden klanten!

Heel erg goed

Mijn verzoek om een maal een huishoudelijke hulp is adequaat afgehandeld. Vanmorgen was de afspraak, aardige vlot werkende hulp, die zelfs nog tijd over had om iets extra's te doen.

Geen opmerkingen

Prettig

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het geven van uw review.