Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Klant in Den Haag

HomeWorks heeft zich met goed resultaat ingespannen om een geschikte huishoudelijke hulp te vinden.

Opmerkingen of tips

Tip: voor de klant is het prettig om op de hoogte te worden gehouden van de voortgang van het zoeken naar een hulp. Twee weken niets laten weten duurde voor mij te lang en ik heb toen zelf maar... Tip: voor de klant is het prettig om op de hoogte te worden gehouden van de voortgang van het zoeken naar een hulp. Twee weken niets laten weten duurde voor mij te lang en ik heb toen zelf maar gebeld.

rosa maria

Ik heb een goede ervaring met Homeworks

NEE

Geen problemen alles naar wens

Rahiema Hayatmahomed

Zeer vriendelijke medewerkers!

Natascha Wolbers

Positief, als er wat is, is er zo een oplossing geregeld. Die wordt vanuit hunzelf aangeboden. Bijvoorbeeld vervanging bij ziekte/vakantie etc.

Ga zo door :-).

Esther

Al jaren naar tevredenheid een hulp via HomeWorks gehad maar de laatste tijd is de service ronduit slecht. De belofte is dat bij vakantie/ziekte/afwezigheid van de hulp vervanging geregeld wordt.... Al jaren naar tevredenheid een hulp via HomeWorks gehad maar de laatste tijd is de service ronduit slecht. De belofte is dat bij vakantie/ziekte/afwezigheid van de hulp vervanging geregeld wordt. Eerder was dat ook altijd vlot het geval maar nu is er na 4 weken nog steeds geen uitzicht op. Straks zijn de drie maanden dat mijn vaste hulp niet komt voorbij zonder dat er ooit vervanging geregeld is. HomeWorks maakt hier zijn belofte duidelijk niet waar. Elke week 20 minuten in de wacht bij navraag doen, nooit excuses aangeboden...

Is leuk werk om te doen en homeworks is altijd bereikbaar

Hennie Hooijer

Al meer dan 10 jaar dezelfde hulp, en geen klachten!

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Hooijer,
Hartelijk dank voor de review! Goed om te horen dat u a 10 jaar tevreden dezelfde hulp heeft!
Vriendelijke groet,
Home Works

Paula Lopes

Ik ben erg tevreden over HomeWorks.
Ze zijn erg behulpzaam.

Opmerkingen of tips

Ik wou dat ik mijn wachtwoord kon wijzigen.

Reactie Home Works:

Beste Paula,
Dank voor jouw review. En je wordt zo gebeld om je helpen met het wijzigen van jouw wachtwoord!