Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Hennie Hooijer

Al meer dan 10 jaar dezelfde hulp, en geen klachten!

Beste mevrouw Hooijer,

Hartelijk dank voor de review! Goed om te horen dat u a 10 jaar tevreden dezelfde hulp heeft!

Vriendelijke groet,

Paula Lopes

Ik ben erg tevreden over HomeWorks.
Ze zijn erg behulpzaam.

Opmerkingen of tips

Ik wou dat ik mijn wachtwoord kon wijzigen.

Beste Paula,

Dank voor jouw review. En je wordt zo gebeld om je helpen met het wijzigen van jouw wachtwoord!

Al 6 jaar heb ik een hulp in de huishouding die via Home Works werkt. Heel erg tevreden en goed contact.

Beste heer, mevrouw,

Allereerst hartelijk dank voor het geven van een review! Een 8 is een mooi cijfer maar biedt wellicht toch nog ruimte voor verbetering? Graag zouden we contact met u willen hebben om een en ander te bespreken.

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review en fijn dat we 10 hebben gekregen! Daar doen we het voor!

Vriendelijke groet,

Nissanlady

Vind het goed wat jullie voor de klanten en ,goede contact .

Opmerkingen of tips

Het zou handiger zijn als je de uren die je invult, dat het rondje een andere kleur zou hebben.
Want nu is haast niet te zien.
Verder is het perfect.

Angelique Van Den Berg

Top!!

Ik ben werkzaam als hulp en heb goede ervaring

Nee hoor

Beste collega,

Bedankt voor jouw review! Altijd erg leuk en goed om dat te kunnen lezen!

Prima.
Snel een goede hulp, zeker nadat eerste afhaakte en ook niet beviel.
Alleen geen optie voor vervanging tijdens vakantie, juist tijdens de kraamweek was dat wel fijn geweest.

Opmerkingen of tips

Ik heb al twee keer iemand voorgedragen. Daar kreeg je toch gratis uren voor terug?

Beste klant,

Allereerst hartelijk dank voor de fijne review. Altijd goede opstekers!

Wat betreft de extra korting, jazeker!

Bonus voor nieuwe klanten
Zorgt u ervoor dat een medewerker van Home Works een extra klant krijgt dan geven we u een bonus in de vorm van 2 uur gratis schoonmaak als u al klant bent of 2 uur extra salaris als u hulp bent bij Home Works.

Laat u nog even weten wie u bent en om welke nieuwe klanten het gaat? Dan regelen we de korting snel!

Vanaf het begin af aan heb ik goede ervaring met Homeworks

Beste heer mevrouw,

Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Teken dat we het voor u goed hebben georganiseerd en daar doen we het voor!

Hartelijk dank!