Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Addy

In eerste instantie kon Home Works niemand voor mij vinden. Uiteindelijk heb ik via via toch een hulp gevonden, die via Home Works voor mij werkt.

Opmerkingen of tips

Mijn hulp heeft het contact tot stand gebracht.

Reactie Home Works:

Beste Addy, vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Wij streven ernaar om zo snel mogelijk een geschikte huishoudelijke hulp beschikbaar te vinden voor onze klanten. Wij zijn hierbij... Beste Addy, vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Wij streven ernaar om zo snel mogelijk een geschikte huishoudelijke hulp beschikbaar te vinden voor onze klanten. Wij zijn hierbij afhankelijk van de beschikbaarheid van de hulpen in uw directe omgeving. Hierdoor kan het zijn dat de zoektocht langer dan een week duurt. Gelukkig heeft u inmiddels zelf een geschikte kandidaat gevonden en we zijn blij u weer als klant te mogen verwelkomen! We zullen uw huishoudelijke hulp Sandra laten weten dat u erg tevreden met haar bent, dat zal zij erg leuk vinden om te horen. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!

Jolanda

Niet goed

Nvt

Sara

Geweldig

Opmerkingen of tips

Leuke mensen die werkzaam zijn bij home works,ze denken goed met je mee!

Reactie Home Works:

Beste Sara, heel erg bedankt voor uw lovende review! Wij zijn erg blij te vernemen dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp en onze begeleiding daarbij. Mochten wij verder iets voor u... Beste Sara, heel erg bedankt voor uw lovende review! Wij zijn erg blij te vernemen dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp en onze begeleiding daarbij. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag! Voor nu wens ik u een fijne dag toe.

presburg

Uitstekend

ja

Reactie Home Works:

Beste meneer Presburg, namens het hele Home Works team wil ik u graag hartelijk bedanken voor uw lovende review! Wij vinden het heel fijn om te vernemen dat u zowel met uw huishoudelijke hulp zulke... Beste meneer Presburg, namens het hele Home Works team wil ik u graag hartelijk bedanken voor uw lovende review! Wij vinden het heel fijn om te vernemen dat u zowel met uw huishoudelijke hulp zulke positieve ervaringen heeft opgedaan, als met onze begeleiding. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen graag!

Y. Griep

Snelle reactie en behoorlijk goede communicatie.

Opmerkingen of tips

Na kennis gemaakt te hebben met twee kandidaten, was de derde in de roos.

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Griep, namens het team van Home Works willen wij u hartelijk danken voor uw positieve review! En wat fijn dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp Gerda! Driemaal is... Beste mevrouw Griep, namens het team van Home Works willen wij u hartelijk danken voor uw positieve review! En wat fijn dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp Gerda! Driemaal is scheepsrecht. We zullen Gerda hiervan op de hoogte stellen, dat zal zij erg leuk vinden. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!

Barry

Opmerkingen of tips

Graag al eerder aangeven dat de tarieven waarmee geadverteerd wordt in werkelijkheid de minimum tarieven zijn maar dat je daar nooit een aanbod voor krijgt

Reactie Home Works:

Beste Barry, vriendelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw huishoudelijke hulp en dat u onze begeleiding daarbij als prettig heeft ervaren. Het klopt... Beste Barry, vriendelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw huishoudelijke hulp en dat u onze begeleiding daarbij als prettig heeft ervaren. Het klopt inderdaad dat hulpen bij ons zelf mogen aangeven wat zij wensen te verdienen. Omdat locatie en ervaringsjaren hier een grote rol in spelen, kunnen wij hier niet één lijn in trekken. De meeste hulpen werken echter wel voor het standaardtarief dat wij hanteren. In uw profiel kunt u het maximale tarief instellen dat u wenst te betalen. Mocht u de zoektocht willen vervolgen naar een huishoudelijke hulp die tegen het standaardtarief bij u aan het werk gaat, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!

Roy

Prettig

Nee

Reactie Home Works:

Beste Roy, vriendelijk bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over uw huishoudelijke hulp en dat u onze begeleiding als prettig heeft ervaren. Mochten wij... Beste Roy, vriendelijk bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over uw huishoudelijke hulp en dat u onze begeleiding als prettig heeft ervaren. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag. Voor nu wens ik u een fijne dag toe.

Duidelijke info over wat bedrijf biedt en pro-actief contact zoeken

Opmerkingen of tips

Er werd echt meegedacht, ik kreeg tips om kans op een match te vergroten.

Reactie Home Works:

Beste meneer/mevrouw, wat fijn om te vernemen dat alles naar tevredenheid verloopt en dat u inmiddels, met dank aan onze tips, een geschikte huishoudelijke hulp heeft kunnen vinden. Mocht u verdere... Beste meneer/mevrouw, wat fijn om te vernemen dat alles naar tevredenheid verloopt en dat u inmiddels, met dank aan onze tips, een geschikte huishoudelijke hulp heeft kunnen vinden. Mocht u verdere vragen en/of onduidelijkheden hebben, neemt u dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag!

V Dijck

Snel een hulp,goed contakt.

Fijne organisatie

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Van Dijck, namens het hele Home Works team wil ik u graag hartelijk bedanken voor uw lovende review! Wij vinden het heel fijn om te vernemen dat u zowel met uw huishoudelijke hulp... Beste mevrouw Van Dijck, namens het hele Home Works team wil ik u graag hartelijk bedanken voor uw lovende review! Wij vinden het heel fijn om te vernemen dat u zowel met uw huishoudelijke hulp zulke positieve ervaringen heeft opgedaan, als met onze begeleiding. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen graag!

mw na bishop

Na wat administratieve en communicatieve opstartproblemen, werd door coördinator Jooske mijn verzoeken, frustraties en vragen opgepakt en zeer zorgvuldig beantwoord en opgelost. Ik ben gerust dat... Na wat administratieve en communicatieve opstartproblemen, werd door coördinator Jooske mijn verzoeken, frustraties en vragen opgepakt en zeer zorgvuldig beantwoord en opgelost. Ik ben gerust dat zaken gladjes zullen verlopen. En voor mijn hulp in de huishouding niets dan lof.

Opmerkingen of tips

Eén enkele coördinator toewijzen aan (nieuwe) klant en hulp.

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Bishop, vriendelijk bedankt voor uw aangepaste review. We zijn erg blij om te vernemen dat de administratieve en communicatieve opstartproblemen die u heeft ervaren, goed zijn opgepakt... Beste mevrouw Bishop, vriendelijk bedankt voor uw aangepaste review. We zijn erg blij om te vernemen dat de administratieve en communicatieve opstartproblemen die u heeft ervaren, goed zijn opgepakt en opgelost door mijn collega Jooske. Ook zijn we erg blij dat uw huishoudelijke hulp Alma u zo goed bevalt! Ik zal Jooske en Alma hiervan op de hoogte stellen, dat zullen zij erg leuk vinden om te horen! Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!