Begeleiding
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Jaap van Bloois

Opmerkingen of tips

Nee hoor, tot nu toe niet. Ging prima

Reactie Home Works:

Beste meneer Van Bloois, via deze weg willen wij u graag, namens het hele Home Works team, heel erg bedanken voor uw lovende review! Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat u positieve ervaringen... Beste meneer Van Bloois, via deze weg willen wij u graag, namens het hele Home Works team, heel erg bedanken voor uw lovende review! Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat u positieve ervaringen heeft opgedaan. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!

Pedicurepraktijk Carin

Vooral goed bereikbaar voor vragen, ideaal voor het zoeken naar een goede hulp. Bespaart jezelf tijd en moeite.

Geen opmerkingen

Reactie Home Works:

Beste Carin, wat ontzettend fijn dat u zo tevreden bent over de begeleiding vanuit Home Works. Namens het hele team van Home Works wil ik u graag hartelijk danken voor uw lovende review! Mochten wij... Beste Carin, wat ontzettend fijn dat u zo tevreden bent over de begeleiding vanuit Home Works. Namens het hele team van Home Works wil ik u graag hartelijk danken voor uw lovende review! Mochten wij in een later stadium iets voor u kunnen betekenen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen, wij helpen u graag!

M. Smid

Prima contact als nodig

Kan er nu geen bedenken

Reactie Home Works:

Beste meneer Smid, wat ontzettend fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent, zowel over uw huishoudelijke hulp Angella als over de begeleiding vanuit Home Works. Namens het hele team van Home Works... Beste meneer Smid, wat ontzettend fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent, zowel over uw huishoudelijke hulp Angella als over de begeleiding vanuit Home Works. Namens het hele team van Home Works wil ik u graag hartelijk danken dat u dit aan ons kenbaar maakt. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen, wij helpen u graag!

H ramanna

Zeer goed, betrouwbaar en goed bereikbaar

Geen verbeterpunten

Reactie Home Works:

Beste meneer Ramanna, namens het hele Home Works team wil ik u graag heel hartelijk bedanken voor uw lovende review. We zullen ook uw huishoudelijke hulp, Xoe, hiervan op de hoogte stellen, dat zal... Beste meneer Ramanna, namens het hele Home Works team wil ik u graag heel hartelijk bedanken voor uw lovende review. We zullen ook uw huishoudelijke hulp, Xoe, hiervan op de hoogte stellen, dat zal zij erg leuk vinden om te horen! Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag.

Interieurverzorging

Reactie Home Works:

Beste meneer, wat fijn om te vernemen dat alles naar tevredenheid verloopt! Mocht u verdere vragen en/of onduidelijkheden hebben, neemt u dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag!

Home Works

Best tevreden

Reactie Home Works:

Beste mevrouw, heel vriendelijk bedankt voor uw positieve review namens het hele Home Works team! Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u... Beste mevrouw, heel vriendelijk bedankt voor uw positieve review namens het hele Home Works team! Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!

Tom

Homeworks werkt erg efficient en duidelijk

Reactie Home Works:

Beste Tom, vriendelijk bedankt voor uw review! Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over de wijze waarop wij communiceren! Mocht wij verder iets kunnen betekenen rondom de huishoudelijke... Beste Tom, vriendelijk bedankt voor uw review! Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over de wijze waarop wij communiceren! Mocht wij verder iets kunnen betekenen rondom de huishoudelijke hulp voor uw moeder, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!

Roelien

Makkelijke website, vriendelijke klantensefvice en goede hulp.

Reactie Home Works:

Beste Roelien, heel erg bedankt voor uw lovende review! Wat fijn om te vernemen dat u zulke positieve ervaringen heeft opgedaan en dat u zo blij bent met uw huishoudelijke hulp Lucy. Mochten wij... Beste Roelien, heel erg bedankt voor uw lovende review! Wat fijn om te vernemen dat u zulke positieve ervaringen heeft opgedaan en dat u zo blij bent met uw huishoudelijke hulp Lucy. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag.

Bas van de Ree

Het proces loopt verwarrend, maar we hebben goede hulp

Opmerkingen of tips

Het is niet duidelijk hoe alles werkt. Een pagina met stappen en uitleg in jip-en-janneke taal zou handig zijn. Daarnaast meer uitleg per pagina op de portal. Verder krijg je ook weinig informatie... Het is niet duidelijk hoe alles werkt. Een pagina met stappen en uitleg in jip-en-janneke taal zou handig zijn. Daarnaast meer uitleg per pagina op de portal. Verder krijg je ook weinig informatie over de hulp zelf.

Reactie Home Works:

Beste meneer Van de Ree, vriendelijk bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp Anja. We zullen Anja hiervan op de hoogte stellen, dat zal... Beste meneer Van de Ree, vriendelijk bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp Anja. We zullen Anja hiervan op de hoogte stellen, dat zal zij erg leuk vinden! Omdat wij feedback graag inzetten om onze dienstverlening verder te verbeteren, nemen wij graag even contact met u op om na te gaan hoe wij uw ervaring op het gebied van onze communicatie rondom het proces verder kunnen verbeteren. Mijn collega Jeske zal u hier volgende week even over bellen. Voor nu wensen wij u een hele fijne dag toe!

Marvin Graper

Tot nu toe goed

Yes

Reactie Home Works:

Beste meneer Graper, vriendelijk bedankt voor uw positieve review. Heel fijn om te vernemen dat alles tot nu toe naar wens verloopt en dat u tevreden bent met uw huishoudelijke hulp, Vunda. Indien... Beste meneer Graper, vriendelijk bedankt voor uw positieve review. Heel fijn om te vernemen dat alles tot nu toe naar wens verloopt en dat u tevreden bent met uw huishoudelijke hulp, Vunda. Indien wij iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!