Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Liset

Goede communicatie en een hele gezellige en goede hulp!

Nee

Reactie Home Works:

Beste Liset, vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat u zo'n goede klik ervaart met uw huishoudelijke hulp, Fleurella. Wij zullen haar hiervan op de hoogte stellen, zij zal dat erg... Beste Liset, vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat u zo'n goede klik ervaart met uw huishoudelijke hulp, Fleurella. Wij zullen haar hiervan op de hoogte stellen, zij zal dat erg fijn vinden!

Xxx

Goed georganiseerd bedrijf, informatie goed te krijgen op website

Reactie Home Works:

Heel vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat u op alle fronten zo tevreden bent! Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u... Heel vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat u op alle fronten zo tevreden bent! Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag!

Sandra

Dit is mijn eerste ervaring met homeworks, en deze is positief! Goed bereikbaar via email en Whatsapp. Sterren systeem werkte niet bij mij, dus heb ik een mail en app gestuurd en homeworks heeft... Dit is mijn eerste ervaring met homeworks, en deze is positief! Goed bereikbaar via email en Whatsapp. Sterren systeem werkte niet bij mij, dus heb ik een mail en app gestuurd en homeworks heeft meteen hierop gereageerd!

Opmerkingen of tips

Ben erg blij met mijn hulp!

Reactie Home Works:

Beste Sandra, ontzettend bedankt voor uw lovende review! Wat fijn om te vernemen dat u zulke positieve ervaringen heeft opgedaan en dat u zo blij bent met uw huishoudelijke hulp Patricia. Wij zullen... Beste Sandra, ontzettend bedankt voor uw lovende review! Wat fijn om te vernemen dat u zulke positieve ervaringen heeft opgedaan en dat u zo blij bent met uw huishoudelijke hulp Patricia. Wij zullen haar hier ook van op de hoogte stellen, dat zal zij erg leuk vinden!

A.Riedel

Goed contact en snelle reactie op mijn verzoek om een huishoudelijke hulp

Opmerkingen of tips

Maroua is een sympathieke jonge vrouw , maakt gemakkelijk contact . Ze is wat onervaren wat betreft schoonmaken maar samen komen we eruit . Ze staat open voor aanwijzingen en is ijverig dus ik ga... Maroua is een sympathieke jonge vrouw , maakt gemakkelijk contact . Ze is wat onervaren wat betreft schoonmaken maar samen komen we eruit . Ze staat open voor aanwijzingen en is ijverig dus ik ga ervan uit dat Maroua een goede hulp wordt voor mij .

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Riedel, vriendelijk bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te vernemen dat u zo'n goede klik ervaart met uw huishoudelijke hulp Maroua. Mochten wij u nog verdere ondersteuning... Beste mevrouw Riedel, vriendelijk bedankt voor uw positieve review! We zijn blij te vernemen dat u zo'n goede klik ervaart met uw huishoudelijke hulp Maroua. Mochten wij u nog verdere ondersteuning kunnen bieden, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag.

Maarten

Homeworks heeft de intentie om het voor de klant zo gemakkelijk mogelijk te maken. Vaak lukt dat ook, soms gaat het mis maar daarover is men ook eerlijk en het wordt snel hersteld!

Opmerkingen of tips

De eerste keer is het helaas niet gelukt, maar de 2e keer was het raak en nu hebben we een prima huishoudelijke hulp!

Beste Maarten,
Beste Maarten,
Via deze weg willen wij u graag hartelijk bedanken voor uw review. Uw opmerkingen zijn voor ons en onze andere klanten erg zinvol en we zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met uw huishoudelijke hulp en onze inzet hierbij gewaardeerd heeft.
Op basis van uw voorgaande review hebben wij de procedure rondom het maken van een eerste afspraak aangepast. Er zijn extra stappen toegevoegd, waaronder de mogelijkheid om als klant zelf een startdatum te kiezen. We hopen hierdoor vergelijkbare situaties in de toekomst te voorkomen.
Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, laat het ons gerust weten, wij helpen u graag.
Voor nu wens ik u een fijne dag toe.

Maaike Laurijsen

Opmerkingen of tips

Saiida is een hele fijne hulp.

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Laurijsen, vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Erg fijn om te vernemen dat het u zo goed bevalt en dat u uw huishoudelijke hulp Saiida als een hele fijne hulp ervaart. Wij... Beste mevrouw Laurijsen, vriendelijk bedankt voor uw positieve review! Erg fijn om te vernemen dat het u zo goed bevalt en dat u uw huishoudelijke hulp Saiida als een hele fijne hulp ervaart. Wij zullen Saiida hiervan op de hoogte stellen, daar zal zij erg blij mee zijn! Voor nu wens ik u een hele fijne dag toe!

Pieter

Top!!!

Reactie Home Works:

Beste Pieter, namens het hele team van Home Works wil ik u graag heel erg bedanken voor uw positieve review! Wij zullen uw huishoudelijke hulp Watana ook laten weten dat u erg tevreden met haar... Beste Pieter, namens het hele team van Home Works wil ik u graag heel erg bedanken voor uw positieve review! Wij zullen uw huishoudelijke hulp Watana ook laten weten dat u erg tevreden met haar bent. Voor nu wens ik u een hele fijne dag toe!

Jan Melle Van Thuijl

Prima, accuraat, attent, klantgericht

Reactie Home Works:

Beste meneer Van Thuijl, heel erg bedankt voor uw lovende review! Wat ontzettend fijn om te vernemen dat u de huishoudelijke hulp, en onze begeleiding daarbij, zo positief heeft ervaren. Wij zullen... Beste meneer Van Thuijl, heel erg bedankt voor uw lovende review! Wat ontzettend fijn om te vernemen dat u de huishoudelijke hulp, en onze begeleiding daarbij, zo positief heeft ervaren. Wij zullen ook uw huishoudelijke hulp Michelle hiervan op de hoogte brengen, daar zal zij ook erg blij mee zijn! Voor nu een hele fijne dag toegewenst!

C.L. vanMil

Ervaring is zeer positief

Opmerkingen of tips

contact met bedrijf: via email,goed

Reactie Home Works:

Beste meneer Van Mil, vriendelijk bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat u een zeer goede ervaring heeft opgedaan en dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp Agnieszka. We... Beste meneer Van Mil, vriendelijk bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat u een zeer goede ervaring heeft opgedaan en dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp Agnieszka. We zullen Agnieszka hiervan op de hoogte stellen, dat zal zij erg leuk vinden! Wij zetten feedback graag in om onze dienstverlening verder te verbeteren. Om deze reden nemen we graag even contact met u op om na te gaan of u verbeterpunten voor ons heeft op het gebied van onze begeleiding. Mijn collega Jooske zal u hier volgende week even over bellen. Voor nu wensen wij u een hele fijne dag toe!

Kitzan

Homeworks heeft een goede huishoudelijke hulp voor mij gevonden. Hanteert een stevige kwaliteitsnorm waardoor in 1x een geslaagde match.

Opmerkingen of tips

2 x een factuur ontvangen met een hoger uurtarief dan was afgesproken. Dat gaf wat irritatie.

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Kitzan, vriendelijk bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat de huishoudelijke hulp u zo goed bevalt! Wij kunnen ons goed voorstellen dat een incorrecte factuur tot 2 keer toe... Beste mevrouw Kitzan, vriendelijk bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat de huishoudelijke hulp u zo goed bevalt! Wij kunnen ons goed voorstellen dat een incorrecte factuur tot 2 keer toe voor de nodige irritatie heeft gezorgd. Wij zullen dit intern voor u nagaan om herhaling in de toekomst te voorkomen! Voor nu wens ik u een hele fijne dag toe!