Begeleiding
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Wim

Opmerkingen of tips

communicatie (via chat) niet altijd even duidelijk

Reactie Home Works:

Beste meneer Deen, vriendelijk bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat alles voor u goed verloopt en dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp Vjollca. We zullen Vjollca... Beste meneer Deen, vriendelijk bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat alles voor u goed verloopt en dat u zo tevreden bent met uw huishoudelijke hulp Vjollca. We zullen Vjollca hiervan op de hoogte stellen, dat zal zij erg leuk vinden! Omdat wij feedback graag inzetten om onze dienstverlening verder te verbeteren, nemen wij graag even contact met u op om na te gaan hoe wij uw ervaring op het gebied van onze begeleiding verder kunnen verbeteren. Mijn collega Jooske zal u hier volgende week even over bellen en beantwoordt dan ook graag eventuele vragen die u heeft met betrekking tot de chatfunctie. Voor nu wensen wij u een hele fijne dag toe!

Biki van Leeuwen

Prima geregeld

Opmerkingen of tips

Norma komt al heel wat jaren bij ons

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Van Leeuwen, vriendelijk bedankt voor uw lovende review! Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent! Wij zullen ook uw huishoudelijke hulp Norma hiervan op de hoogte stellen, dat... Beste mevrouw Van Leeuwen, vriendelijk bedankt voor uw lovende review! Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent! Wij zullen ook uw huishoudelijke hulp Norma hiervan op de hoogte stellen, dat zal zij erg leuk vinden! Voor nu wens ik u een hele fijne dag toe!

Wuister

Alles loopt naar tevredenheid

Opmerkingen of tips

We werken al twee jaar samen

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Wuister, vriendelijk bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat alles voor u naar tevredenheid verloopt. We zullen uw huishoudelijke hulp Sandra ook op de hoogte stellen dat... Beste mevrouw Wuister, vriendelijk bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat alles voor u naar tevredenheid verloopt. We zullen uw huishoudelijke hulp Sandra ook op de hoogte stellen dat u erg tevreden bent over haar werk! Omdat wij feedback belangrijk vinden en graag inzetten om onze dienstverlening verder te verbeteren, nemen wij graag even contact met u op om na te gaan hoe wij uw ervaring op het gebied van onze begeleiding verder kunnen verbeteren. Mijn collega Jooske zal u hier volgende week even over bellen. Voor nu wensen wij u een hele fijne dag toe!

M. Gardenier

Geen opmerkingen

Reactie Home Works:

Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent!

Petra Wesdorp

Positief

Reactie Home Works:

Beste Petra, Dank voor deze mooie beoordeling!

Albert Bras

Prima communicatie met Home Works tot heden.

Opmerkingen of tips

Geen tips. Ben zeer blij met de huidige huishoudelijke hulp.

Reactie Home Works:

Wat fijn dat u tevreden bent over hoe de communicatie verloopt en dat u blij bent met uw huishoudelijke hulp. Daar worden wij ook blij van want daar doen we het voor!

Mollema

Top, eenvoudig geregeld.

Opmerkingen of tips

Prima, erg tevreden met de hulp

Reactie Home Works:

Dank voor uw beoordeling! Wat fijn dat u blij bent met de hulp!

H. Landeweerd

Ik heb haar pas 1x gehad, maar ben tot nu toe heel tevreden

Reactie Home Works:

Wat een mooie beoordeling, dank daarvoor! Fijn dat uw eerste ervaring positief is. Dat is ontzettend fijn om te horen!

Albert Bras

Prima bedrijf welke zeer snel reageert op mijn mail vragen. Ben zeer tevreden over mijn hulp.
Ook direct een vervanger bij ziekte of vakantie van de hulp.
Kortom ga zo door ???

Opmerkingen of tips

Gewoon op deze wijze door gaan zou ik zeggen.

Reactie Home Works:

Wij zijn erg blij dat u de samenwerking zo positief beoordeelt! Hartelijk dank daarvoor!

Uitstekende service, goede communicatie, geweldige werknemers!

Opmerkingen of tips

Dankzij jullie hulp hebben wij meer "lucht" gekregen!

Reactie Home Works:

Wat een mooie complimenten! Heel erg bedankt voor uw lovende review! Zo fijn om te vernemen dat wij u meer lucht hebben kunnen geven, dat is precies waar wij het voor doen. Uiteraard zullen wij uw... Wat een mooie complimenten! Heel erg bedankt voor uw lovende review! Zo fijn om te vernemen dat wij u meer lucht hebben kunnen geven, dat is precies waar wij het voor doen. Uiteraard zullen wij uw complimenten ook doorgeven aan uw huishoudelijke hulp.