Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Goede communicatie, laagdrempelig benaderbaar, ze denken met je mee, alleen de dekking is niet in heel Nederland even goed waardoor het een poosje kan duren voordat ze iemand gevonden hebben.

Opmerkingen of tips

Meer aan bekendheid doen, jullie doen goed werk, dat mag best beter gepromoot worden.

Reactie Home Works:

Hier worden we bijna verlegen van... Heel erg bedankt voor uw lovende review! Wat fijn dat u onze communicatie en service zo positief heeft ervaren, daar doen we het voor! En heel erg bedankt voor... Hier worden we bijna verlegen van... Heel erg bedankt voor uw lovende review! Wat fijn dat u onze communicatie en service zo positief heeft ervaren, daar doen we het voor! En heel erg bedankt voor de tip, onze nieuwe collega Betty gaat ervoor zorgen dat onze bekendheid verder vergroot wordt!

Armand Beaulen

In de zomer even wat last gehad van onduidelijke communicatie en slecht opvolgen van vragen/verzoeken.

Maar dit hebben ze zeer goed opgepakt. Nu een perfecte samenwerking als vanouds.. reeds al jaren een betrouwbare partner.

Opmerkingen of tips

Na onze verhuizing was helaas een andere hulp noodzakelijk. De communicatie en opvolgen ging redelijk stroef.

Onze nieuwe hulp liet jammer genoeg wat steekjes vallen. Maar dit is perfect...

Onze nieuwe hulp liet jammer genoeg wat steekjes vallen. Maar dit is perfect opgepakt. Nu een hulp waar we super tevreden over zijn.

Reactie Home Works:

Beste meneer Beaulen, hartelijk bedankt voor uw lovende review! Wij zullen de communicatie die met u heeft plaatsgevonden rond de zomerperiode erop naslaan om na te gaan hoe wij dit kunnen inzetten... Beste meneer Beaulen, hartelijk bedankt voor uw lovende review! Wij zullen de communicatie die met u heeft plaatsgevonden rond de zomerperiode erop naslaan om na te gaan hoe wij dit kunnen inzetten om onze dienstverlening verder te verbeteren. Heel fijn om te horen dat de communicatie intussen weer naar uw volle tevredenheid verloopt!

de Bruijn

Lekker online te regelen.

Niet helemaal mijn match

Reactie Home Works:

Beste familie De Bruijn, heel erg bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat we het u gemakkelijk hebben kunnen maken met onze online omgeving. Omdat wij het erg van belang vinden dat u met alle... Beste familie De Bruijn, heel erg bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat we het u gemakkelijk hebben kunnen maken met onze online omgeving. Omdat wij het erg van belang vinden dat u met alle aspecten van Home Works tevreden bent, nemen wij morgen graag contact met u op om te kijken of op het gebied van de match iets voor u kunnen betekenen. Voor nu wens ik u een fijne avond toe!

Inden

Heel tevreden, deze jongeman werkt gied en grondig!

Ja

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Inden, heel erg bedankt voor uw lovende review! We zullen uw huishoudelijke hulp laten weten dat u erg tevreden met hem bent.

Lieke de Boer

Ik heb sinds een aantal huishoudelijke hulp van Home Works 1 x per 14 dagen. Als ik wat te vragen heb, wordt er goed op gereageerd.

Opmerkingen of tips

Een vraag: krijgen de hulpen schoonmaaktips of een korte introductie van Home Works?

Reactie Home Works:

Vriendelijk bedankt voor uw positieve review en uw vraag! Als onderdeel van onze selectieprocedure werken de huishoudelijke hulpen 2 uur mee met een voorvrouw (ervaren huishoudelijke hulp) uit hun... Vriendelijk bedankt voor uw positieve review en uw vraag! Als onderdeel van onze selectieprocedure werken de huishoudelijke hulpen 2 uur mee met een voorvrouw (ervaren huishoudelijke hulp) uit hun regio. De voorvrouw voorziet de huishoudelijke hulp van tips waar dat nodig is en adviseert ons al dan niet de samenwerking aan te gaan. Daarnaast leveren wij een document met schoonmaaktips aan én een checklist die de huishoudelijke hulp kan gebruiken bij haar klanten.

Heel tevreden!

Opmerkingen of tips

Proberen iets eerder te bellen

Reactie Home Works:

Wat fijn om te vernemen dat u heel tevreden bent! En vriendelijk bedankt voor uw tip! We zullen dit meenemen om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Prima en zeer snelle service

Opmerkingen of tips

Jammer dat de website niet werkt met InternetExplorer en alleen Chrome

Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor uw waardering!
Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor uw waardering!
En ja inderdaad Explorer wordt niet ondersteund omdat deze browser niet veilig is en ook door Microsoft niet meer ondersteund wordt: https://tweakers.net/nieuws/148938/microsoft-raadt-bedrijven-af-nog-van-internet-explorer-gebruik-te-maken.html

Christel_Albersen@hotmail.com

Goed meegedacht toen wij aangeven niet tevreden te zijn over de communicatie met onze vorige hulp.

Reactie Home Works:

Beste mevrouw Albersen, wij willen u graag bedanken voor uw positieve review! Heel fijn om te vernemen dat wij een positieve bijdrage hebben kunnen leveren toen u niet tevreden was over de... Beste mevrouw Albersen, wij willen u graag bedanken voor uw positieve review! Heel fijn om te vernemen dat wij een positieve bijdrage hebben kunnen leveren toen u niet tevreden was over de communicatie met uw voormalige huishoudelijke hulp en dat u nu zo tevreden bent met uw huidige hulp.

Laarhoven

Sinds augustus ingeschreven. Hebben 2x hulp gehad, toen vond de hulp de afstand naar Amstelveen te lang. Daarna nog 2x bericht dat er een hulp was maar de ene is nooit op komen dagen (zonder... Sinds augustus ingeschreven. Hebben 2x hulp gehad, toen vond de hulp de afstand naar Amstelveen te lang. Daarna nog 2x bericht dat er een hulp was maar de ene is nooit op komen dagen (zonder bericht) en de andere wordt toch 2 dagen voor aanvang afgebeld. Dus in 5 maanden tijd is het gelukt om 2x een hulp te regelen in Amstelveen.

Opmerkingen of tips

Pas als je zeker weet dat de hulp ook echt komt geef dan aan de client door dat er een match is, zodat je niet een paar dagen voor tijd hoeft af te bellen.

Beste heer/mevrouw Laarhoven,
Inderdaad erg frustrerend!
Beste heer/mevrouw Laarhoven,
Inderdaad erg frustrerend!
Wij ervaren dat net zo als u. Wij zetten ons in om een goede match te maken en tot twee keer toe haakt een hulp af. Dat vinden wij net zo als u gewoon erg vervelend. Voor u maar ook voor al onze pogingen waar we u natuurlijk niets voor in rekening brengen.
Wij doen ons best om klanten en hulpen zo goed mogelijk te helpen. Wanneer een van beide partijen ineens afhaakt is dat altijd vervelend. Helaas kunnen we dit niet altijd voorkomen. In uw geval hebben we dit ook zeker met de hulp in kwestie besproken.
Zodra we een nieuwe hulp hebben zullen we u daarvan op de hoogte brengen. U kunt dan zelf bepalen of u het wilt proberen.

Communicatie vind ik matig. Is makkelijker om zelf met de werkneemster afspraken te maken, via Homeworks, duurt erg lang, voordat een en ander verwerkt is of bevestigd is.

Opmerkingen of tips

Het heeft lang geduurd... Er was weinig aanbod in mijn regio.

Reactie Home Works:

Gelukkig had de matige communicatie vooral te maken met dat onze mails in uw spambox terecht kamen. Dit probleem is gelukkig nu opgelost. Ondertussen hebben wij voor u een hulp kunnen organiseren... Gelukkig had de matige communicatie vooral te maken met dat onze mails in uw spambox terecht kamen. Dit probleem is gelukkig nu opgelost. Ondertussen hebben wij voor u een hulp kunnen organiseren waar u maximaal tevreden over bent. Fijn!